آخرین سفر 2 همکلاسی قدیمی / جسد آرمین 18 ساله پیدا شد

رازگشایی از مرگ مرموز پسر جوانی که در سفر با همکلاسی قدیمی‌اش به شمال کشور جان باخته به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

آخرین سفر 2 همکلاسی قدیمی / جسد آرمین 18 ساله پیدا شد

7 مهر امسال مرد میانسالی به پلیس رفت و از ناپدید شدن پسر 18 ساله‌اش به نام آرمین خبر داد. او گفت: اهل یکی از شهرهای شمال غربی کشور هستیم. پسرم چند روز قبل برای دیدن دوستش وحید و کار به تهران آمده اما دیگر خبری از او نداریم.

به دنبال شکایت مرد میانسال، بازپرس ساسان غلامی دستور تحقیقات در رابطه با پیدا کردن آرمین را صادر کردند. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که آرمین پس از آمدن به تهران به سراغ وحید رفته و باهم به شمال سفر کرده‌اند اما بعد از آن خبری از او نبوده است.

با برملا شدن این موضوع به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، وحید بازداشت شد و در تحقیقات گفت: من و آرمین هم مدرسه‌ای بودیم اما دو سال قبل آنها تهران را ترک کردند. هر دوی ما در قنادی کار می‌کردیم .اوایل مهر او دوباره برای پیدا کردن کار در پایتخت راهی تهران شد. با آمدن آرمین، تصمیم گرفتیم چند روزی به شمال برویم، چهار روزی در شمال بودیم و روز آخر برای شنا به محمودآباد رفتیم .

او ادامه داد: در حال شنا بودم که متوجه شدم آرمین نیست. نگران شدم و دنبال او گشتم اما خبری از او نبود. حتی به مأموری که در ساحل بود هم ماجرا را گفتم،  بعد از جست و جو وقتی او را پیدا نکردیم به تهران آمدم و از ماجرای شمال رفتن و گم شدن آرمین به خانواده‌ام هم چیزی نگفتم.

همزمان با بازداشت پسر جوان، به دستور بازپرس جنایی، مشخصات آرمین به پلیس شهرهای شمالی اعلام و در بررسی‌ها مشخص شد که چند روز بعد از ناپدید شدن آرمین، جسد پسر جوانی با همان مشخصات در کنار ساحل کشف شده است.

پسر 18 ساله به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مشکوک  مسافر شمال ادامه دارد./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها