ایتالیا نیز محدودیت هارا لغو کرد

پایان کرونا در اروپا

دولت ایتالیا طی بخشنامه ای تمام محدودیت های ترددی و اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع کرونا را لو کرد.

پایان کرونا در اروپا

رم ، 7 اکتبر (رویترز) - ایتالیا روز پنجشنبه حداکثر ظرفیت حضور مجاز در اماکن فرهنگی و ورزشی را افزایش داد و به کاهش تدریجی محدودیت های COVID -19 برای کسانی که می توانند تست PCR منفی را نشان دهند ، ادامه داد.

دولت ایتالیا اعلام کرد: از 11 اکتبر ، سینماها ، تئاترها و مکانهای کنسرت می توانند تمام صندلی های خود را پر کنند و حد فعلی 50 درصد ظرفیت را لغو کنند.

داریو فرانچسچینی ، وزیر فرهنگ در توییتر خود گفت: "بالاخره همه رویدادهای فرهنگی دوباره زنده می شوند."

حداکثر ظرفیت ورزشگاههای ورزشی از 60 درصد برای سالنهای سرپوشیده به 75 درصد و از 50 درصد برای اماکن ورزشی رو باز به 75 درصد افزایش می یابد.

همچنین اعلام شد از این پس دیگر هیچ محدودیتی برای موزه ها وجود نخواهد داشت.

با این حال ، فقط کسانی که حامل کارت سبز هستند(گواهی نشان دهنده دریافت هر 2 دوز واکسن ، منفی بودن ازمایش یا بهبودی از کرونا)اجازه ورود پیدا می کند و ماسک ها همچنان اجباری باقی می مانند.

ایتالیا از زمان شیوع ویروس کرونا در فوریه سال گذشته تاکنون بیش از 131،000 مورد مرگ و میر را تجربه کرده است که دومین آمار پس از انگلیس در اروپا است.

با این حال ، مبتلایان ، تعداد بستری ها و مرگ و میرها در ماه های اخیر با پیشرفت کمپین واکسیناسیون کاهش یافته است.

حدود 75 درصد از جمعیت 60 میلیون نفری ایتالیا حداقل یکبار واکسن COVID-19 دریافت کرده اند و 69 درصد آنها کاملاً واکسینه شده اند ، این ارقام کاملاً منطبق با سایر کشورهای بزرگ اتحادیه اروپا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها