قتل خواهر و پسر غریبه با شلیک برادر خشمگین / ساعت 5 صبح در آبادان رخ داد

پسر جوان در یک اقدام هولناک پسر جوان و خواهرش را با تفنگ وینچستر به قتل رساند.

قتل خواهر و پسر غریبه با شلیک برادر خشمگین / ساعت 5 صبح در آبادان رخ داد

جوان آبادانی به خاطر مشکلات خانوادگی خواهرش را در یک تیراندازی هولناک به قتل رساند.

سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس آبادان به رکنا گفت: ساعت 4:57 دقیقه امروز 6 مهرماه ماموران کلانتری 11 ولیعصر در جریان خبری مبنی بر وقوع یک قتل قرار گرفتند و در بررسی های ابتدایی مشخص شد زن 38 ساله و مرد 31 ساله ای هدف گلوله های اسلحه شکاری قرار گرفتند.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه جرم مشاهده کردند که این زن و مرد جوان با گلوله های اسلحه شکاری به قتل رسیده اند و خیلی زود تحقیقات میدانی را برای دستگیری عامل این جنایت مسلحانه آغاز کردند.

سرهنگ زلقی ادامه داد: تیم پلیسی در همان صحنه جرم پسر جوان 27 ساله را که اسلحه شکاری وینچستر در دست داشت را دستگیر کردند.

قتل خواهر بخاطر مشکلات خانوادگی

رییس پلیس آبادان درخصوص انگیزه قتل گفت:  قاتل که برادر، زن جوان است در همان صحنه جرم به قتل اعتراف و عنوان کرد که بخاطر اختلافات خانوادگی دست به این قتل زده است.

این مقام پلیسی عنوان داشت: قاتل در یکی از شهرهای اطراف آبادان زندگی می کند و برای به قتل رساندن خواهرش به آبادان سفر کرده است.

رئیس پلیس آبادان گفت اظهار داشت: متاسفانه عدم مراجعه به قانون و پیگیری مشکلات خانوادگی از طریق مجرای قانونی ومشاوره بابزرگان و معتمدین محله  باعث تصمیمات غلط و بروز چنین حوادث تلخ و ناگوار می گردد.

 ایشان در خاتمه گفت، قاتل به همراه سلاح مکشوفه برای سیر مراحل قانونی با هماهنگی قضایی در اختیار پلیس مبارزه با جرائم جنایی این فرماندهی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها