قتل کودک خردسال هنگام خوردن شیر / مادر روانی قاتل است

کودک بینوا که به شدت گرسنه بود و به مدت طولانی در حال شیر خوردن بود، با اقدام وحشیانه و نابخشودنی مادرش مواجه شد و جان خود را از دست داد.

قتل کودک خردسال هنگام خوردن شیر / مادر روانی قاتل است

کودک بینوا که به شدت گرسنه بود و به مدت طولانی در حال شیر خوردن بود، با اقدام وحشیانه و نابخشودنی مادرش مواجه شد، گرسنگی شدید کودک شیرخوار از یک سو و نداشتن سلامت روانی مادر از سوی دیگر، حادثه دلخراشی را رقم زد. 

 

پلیس منطقه کوربا، خبر از حادثه‌ای داد که مادر جوان مجرم اصلی پرونده بود. به گفته پلیس عصر یکی از روزهای گذشته، زن جوانی هراسان به اداره پلیس مراجعه کرد و از اتفاقی که برای فرزند خردسالش رخ داده بود خبر داد.

قتل کودک خردسال بخاطر اقدام نابخشودنی مادر عصبی‌اش

نیروهای پلیس فورا به منزل این زن رفتند و با جسد بی جان کودک خردسال روبرو شدند. رفتارهای عجیب و غیرعادی زن، پلیس را مشکوک کرده و کار را به بازجویی کشاند. مادر جوان در بازجویی‌ها ابتدا جزئیات بی‌اساسی به بازپرس ارائه داد اما پس از چند دقیقه خود به جرمی که مرتکب شده است اعتراف کرد.

او گفت که روز حادثه، فرزندش بسیار گرسنه بود و مدام شیر می‌خورد و این شیردهی‌های طولانی باعث عصبانیت او شده بود. خشم و عصبانیت باعث شد تا یکباره فرزندش را از آغوشش به روی زمین پرت کند و کودک بر اثر ضربه وارده به سرش بیهوش شود. متاسفانه شدت ضربه باعث مرگ کودک 2 ساله‌ای شد که از شدت گرسنگی زیاد، مادرش را رها نکرده و مدام شیر خورده بود.

بررسی‌های دقیق ثابت کرد که این زن از سلامت روانی کامل برخوردار نبوده و پیش از این هم پزشک به همسر وی گفته بود که تا زمانیکه به آرامش روانی لازم نرسیده، نباید بچه‌دار شود اما شوهر این زن به تصوری غلط فکر می‌کرده اگر او بچه‌دار شود مشکلش رفع خواهد شد که نه تنها مشکل رفع نشد بلکه حادثه‌ای این چنین تلخ نیز رخ داد.

پس از انتشار این خبر، برخی از روانشناسان در واکنش به این حادثه، از عوارض نداشتن سلامت روانی والدین بر زندگی و رشد کودک گفتند و از تمام زوجین درخواست کردند به این مسئله توجه جدی داشته و آن را نادیده نگیرند./ رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها