افتتاح ۲ ورودی جدید در خط ۷ مترو تهران

مدیرعامل شرکت مترو تهران به افتتاح قریب‌الوقوع ۲ ورودی جدید در خط ۷ مترو اشاره کرد و گفت: به زودی شاهد آغاز بهره‌برداری از ورودی سوم ایستگاه مهدیه و ورودی دوم ایستگاه برج میلاد خواهیم بود.

افتتاح ۲ ورودی جدید در خط ۷ مترو تهران

علی امام گفت: در سال‌های اخیر ضمن پیگیری روند احداث ایستگاه‌های جدید، اقدامات مربوط به تکمیل ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری از جمله ساخت ورودی‌های مکمل ایستگاه‌ها را نیز دنبال کرده است.

وی افزود: اضافه شدن ۱۲ ورودی جدید طی ۴ سال گذشته به امکانات ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری شبکه خطوط مترو، یکی از مهمترین بخش‌های برنامه‌های توسعه‌ای شرکت مترو بوده است؛ در واقع احداث ورودی‌های دوم (و بعضاً سوم در برخی ایستگاه‌ها) هم به لحاظ افزایش ضریب ایمنی مسافران در مواقع بروز حوادث احتمالی و هم از حیث سهولت دسترسی به سکوهای پیاده و سوار کردن مسافران، بسیار مهم و ضروری است. به همین لحاظ مقوله ساخت ورودی‌های مکمل ایستگاه‌های افتتاح شده را با قوت و جدیت پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه به افتتاح قریب‌الوقوع ۲ ورودی جدید در خط ۷ مترو اشاره کرد و افزود: بزودی شاهد آغاز بهره‌برداری از ورودی سوم ایستگاه مهدیه و ورودی دوم ایستگاه برج میلاد خواهیم بود.

وی افزود: ورودی دوم ایستگاه برج میلاد که در واقع ورودی ضلع شرقی بلوار آرش محسوب می‌شود، دسترسی مراجعان دانشگاه علوم پزشکی ایران به این ایستگاه پرمسافر را تسهیل می‌کند. ورودی نخست ایستگاه برج میلاد ۲۷ آذر ۱۳۹۹ افتتاح شده بود.

امام گفت: ایستگاه مهدیه، بعد از بهره‌برداری از ورودی جنوب غربی ایستگاه در مورخ ۳۱ شهریور سال گذشته و همچنین آغاز به کار آسانسورهای ورودی شمالی در تاریخ ۲۹ دی ماه ۱۳۹۹، حالا نوبت به افتتاح ورودی شمال غربی ایستگاه مهدیه به عنوان ورودی مستقل خط ۷ در ضلع شمال غربی تقاطع خیابان‌های مولوی و حضرت ولیعصر (عج) رسیده است. اولین ورودی ایستگاه مذکور ۲۳ تیر ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده بود./مهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها