ساعت کار مترو و اتوبوس ها از اول آذرماه افزایش یافت

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش ساعات سرویس‌هی مترو و اتوبوس از روز شنبه تا ساعات ۲۲ خبر داد.

ساعت کار مترو و اتوبوس ها از اول آذرماه افزایش یافت

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش ساعات سرویس‌هی مترو و اتوبوس از روز شنبه تا ساعات ۲۲ خبر داد. شهریار افندی‌زاده با بیان اینکه از روز بیستم آبان ماه براساس اعلام ستاد ملی کرونا ساعت سرویس‌هی مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۰ کاهش یافته بود گفت: از همان روز کارشناسان حوزه حمل و نقل به بررسی وضعیت کاهش ساعات سرویس‌هی پرداختند که متوجه شدیم بین ساعت شش و نیم تا هفت و نیم عصر شاهد پیک مسافر هستیم.

وی با بیان اینکه با اعمال محدودیت‌های جدید از روز شنبه در تهران مجددا بنا بر اعلام ستاد کرونا شاهد افزایش ساعات کار مترو و اتوبوسرانی خواهیم بود، گفت: بر این اساس از اول آذر همزمان با اعمال محدودیت‌ها ساعت سرویس‌هی کلیه خطوط مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۲ خواهد بود. یعنی آخرین اعزام از تمامی ایستگاه‌ها ساعت ۲۲ خواهد بود.

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که در سه روز باقیمانده (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) ساعت کار مترو واتوبوس چگونه خواهد بود گفت: ستاد کرونا اعلام کرده که از روز شنبه ساعت سرویس‌هی به ۲۲ افزایش یابد و تا آن زمان حرکت آخر قطار و اتوبوس از ایستگاه مبدا ساعت ۲۰ خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها