تکلیف کارت متروی رایگان سربازان چه شد؟

حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران توضیحاتی درباره ارائه کارت متروی رایگان سربازان ارائه داد.

تکلیف کارت متروی رایگان سربازان چه شد؟

حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره کارت‌بلیت رایگان مترو و اتوبوس سربازان اظهار داشت: بخشی از هزینه‌های این کارت‌ها را قرار بوده است ستاد کل نیرو‌های مسلح تأمین کند و براساس پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم، گره کار در حوزه اجرایی بوده است.

وی به استعفای محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران اشاره کرد و گفت: این موضوع هم سبب شده است که ارائه کارت‌بلیت مترو و اتوبوس به سربازان با کندی پیش رود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: ما انتظار داریم اقدامات بین‌بخشی در این راستا انجام شود، حتی اگر دولت نیز ورود یابد، کار‌ها سرعت بیشتری خواهد داشت.

نظری خاطرنشان کرد: در حال حاضر، یوسف حجت به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انتخاب شده و برای اینکه موضوع کارت‌بلیت متروی سربازان محقق شود، باید اجازه دهید تا ایشان به امور مسلط و کار‌ها را پیگیری کند.

وی در پاسخ به این پرسش که زمان دقیق ارائه کارت‌بلیت‌ها چه موقع خواهد بود، گفت: اطلاعی در این راستا ندارم، ممکن است زودتر از زمان وعده داده شده و یا دیرتر محقق شود. عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد حذف دوچرخه‌های نارنجی در پایتخت گفت: من خود مشتری این دوچرخه‌ها بودم و بازگشت آن‌ها به سطح شهر تهران را پیگیر هستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها