چگونه اینستاگرام خود را ارتقا دهیم؟

اینستاگرام شبکه اجتماعی عکس محوری است که در حال حاضر محبوبترین شبکه اجتماعی از مدل خود است .

چگونه اینستاگرام خود را ارتقا دهیم؟

اینستاگرام در ابتدای سال 2018 به بیش از 700 میلیون کاربر دست پیدا کرد. کاربران اینستاگرام بیشتر شخصیت های واقعی هستند که یا به دنبال ایجاد یک ارتباط تصویر محور با دوستان خود هستند و یا به دنبال ایجاد ارتباط با افراد جدید هستند برخی هم تنها به دنبال سرگمی هستند که اینستاگرام برای همه آنها ابزارهای انجام این کار را به خوبی فراهم کرده است. اما برخی افراد هم به دنبال ارتقاء کسب و کار خود از طریق این شبکه اجتماعی هستند.

اینستاگرام در ایران بسیار گسترده است

در ایران هم تمام این چهار مدل اشخاص وجود دارند. ما به فعالیت دو دسته از این چهار دسته افراد میپردازیم. 1. افرادی که به دنبال ایجاد ارتباط با افراد جدید هستند 2. افرادی که به دنبال ارتقاع کسب و کار خود هستند. در ایران ابزار تبلیغات اینستاگرام وجود ندارد به همین دلیل افراد تنها می توانند به افزایش فالوور برای ارتقاء کسب و کار خود فکر کنند.

Screenshot_20200905_111512

بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرام فالو و لایک کردن افراد دیگر است. به این صورت که شما شخصی را فالو و یا لایک می کنید و آن شخص برای پی بردن به این موضوع که چه کسی او را فالو یا لایک کرده است وارد پییج شما می شود و درصورتی که علاقه مند به زمینه فعالیت پیج شما و پست های شما باشد شما را فالو می کند. بدین صورت شما روزانه افراد زیادی را فالو و لایک می کنید و درصدی از این افراد شما رو نیز فالو می کنند.

لزوم استفاده از ربات اینستاگرام 

امروزه افراد زیادی از سراسر دنیا از طریق اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگر، کسب در آمد می‌کنند.

این موضوع در اینستاگرام مستلزم این است که محتوای مناسب داشته باشید و مشاهده کننده و فالوورهای شما هم زیاد باشند. بنابراین یکی از مهم ترین نکات که در اینجا نیز به آن بایستی دقت داشته باشید این هست که پیجی که شما می خواهید برای آن فالوور جذب کنید محتوای کافی داشته باشد. 

اگر بخواهیم به صورت ساده توضیح دهیم، هنگامی که شما کسانی رو در اینستا فالو می‌کنید، تعدادی از آن ها نیز شمارو فالو می‌کنند و این ابتدایی‌ترین راه برای افزایش فالوورهاتون است. اما بسیار وقت گیر است و کمتر افرادی هستند که می‌توانند کل روز این کارو انجام بدهند. جالب است بدانید که در گذشته که ربات های اینستاگرام نبودند، گاهی ادمین ها خودشان مجبور بودند که برای افزایش فالوور اینستاگرام تمام روز را بنشینند و پیج های مختلف را فالو نمایند.

بنابراین، استفاده از ربات اینستاگرام به شما این امکان رو می‌دهد که به صورت خودکار دیگر پیج ها را لایک یا فالوو کنید یا کامنت بزارید بدون آنکه حتی یک دقیقه وقت بزارید. یعنی ربات افزایش فالوور این کارها را به صورت خودکار انجام می‌دهد بدون اینکه نیاز باشه شما کار اضافه‌ای انجام بدید. فکرشو بکنید هروز که بیدار میشید تعداد زیادی شما رو فالو کرده باشند. نکته جالب توجه در مورد  ربات های اینستاگرام این است که ربات ها خسته نمی شوند، یعنی در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی کار را انجام می دهند و این است که مثلا شما ممکن است برای یک هفته پیج را به ربات واگذار کنید و هیچ کاری روی پیج انجام ندهید ولی در آخر هفته مشاهده کنید که مثلا 100 فالوور جدید به صفحه اینستاگرام شما اضافه شده است.

Screenshot_20200905_111438

فالو یک محدودیت خاص دارد

اما شما بعد از فالوو کردن 7500 نفر، دیگر قادر به فالو کردن نیستید و مجبور به آنفالو  کردن هستید و این کار را باید هر روز انجام دهید. شما در روز چند نفر را میتوانید فالوو  و لایک کنید؟ شما در روز چقدر باید زمان برای این کار بگذارید؟ شما می توانید 24 ساعته این کار را انجام دهید؟ شما می توانید متوجه بشوید که چند درصد از این افراد شما را فالو کرده اند؟ شما میتوانید پیج های فیک را از پیج های واقعی تشخیص دهید؟ و بسیاری سوالات دیگر... .

راه حل: ربات اینستاگرام

راه حل این موضوع استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام است. ایرانی فالو بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام است که علاوه بر انجام فالو، لایک، کامنت، به جای شما استوری هم نگاه می کند و حتی به صورت اتوماتیک آنفالو هم انجام می دهد. ربات افزایش فالوور ایرانی فالو یک سیستم اتوماتیک است برای اینستاگرام. که می توان کار افزایش لایک اینستاگرام را با آن انجام داد.

برای استفاده از ربات افزایش فالوور ایرانی فالو کافی است ابتدا در آن عضو شوید و سپس اکانت اینستاگرام خود را در آن وارد کنید. بعد از انجام این کار نیاز است که شما چند هدف را برای اکانت خود انتخاب کنید تا سیستم شروع به کار کند. اما این هدف ها چطور کار می کنند؟

ربات افزایش فالور ایرانی فالو برای انجام فعالیت های خود از شما هدف میخواهد. مثلا اگر شما قصد خرید ویو ویدیو ایرانی اینستاگرام را دارید، می توانید پیج یکی از رقبای خود را به این ربات اضافه کنید و بعد ایرانی فالو با انجام فعالیت هایی (لایک، فالو، کامنتو...)، شما را به فالوورهای پیج مورد نظر معرفی می کند و آن افراد شما را فالوو می کنند.

شما میتوانید به ایرانی فالو به چند صورت هدف معرفی کنید:

  • پیج (جذب فالووهای آن پیج)

  • دوست داران یک هشتگ (جذب افرادی که پست های آن هشتگ را لایک کرده اند)

  • مالکان هشتگ (جذب افرادی که در یکی از پست های خود از آن هشتگ استفاده کرده اند )

  • موقعیت جغرافیایی (جذب افرادی که از آن موقعیت جغرافیایی استفاده کرده اند)

  • لیست دلخواه

Screenshot_20200905_111456

ایرانی فالو علاوه بر ربات افزایش فالوور اینستاگرام، داری سرویس های دیگری نیز است. این سرویس ها:

ارسال پیام دایرکت اتوماتیک: شما می توانید تعیین  کنید که به سه صورت ایرانی فالو برای شما پیام اتوماتیک ارسال کند:

 1.به لیست دلخواه شما

 2. به تمام فالوورهای شما

 3.به افرادی جدیدی که شما را فالو می کنند(پیام خوش آمد گویی) که پیام خوش آمد گویی بسیار مناسب برای ایجاد یک ارتباط با فالورها می باشد.

مدیریت و زمانبندی پست ها: شما می توانید با استفاده از ایرانی فالو در پنل خرید ویو ایرانی اینستاگرام پست های خود را مدیریت کنید و حتی به کامنت های خود هم پاسخ بدهید. شما می توانید پست ها را زمانبندی کنید تا در بهترین زمان ممکن انتشار پیدا کنند. حتی می توانید از قابلیت لوکیشن استفاده کنید. زمانبندی برای حذف پست هم امکانپذیر است.

مدیریت کامنت ها: درصورتی که فالوورهای شما زیاد باشد و برای شما هم جواب دادن به کامنت ها مهم باشد، حتما این سرویس را تست کنید. شما می توانید تمام کامنت ها را در یک لیست ببینید از همین سرویس کامنت را پاسخ بدهید و کامنت های تبلیغاتی را حذف کنید. همچنین می توانید بعضی کامنت هایی که برای شما مهم هستند را در یک لیست جداگانه نگهداری کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها