مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی:

همدلی و هم‌افزایی رمز موفقیت روابط‌عمومی‌هاست

در جشنواره ملی تبلیغات و روابط‌عمومی، گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران توانست با کسب سه جایزه و نشان برتر، در عرصه روابط‌عمومی خوش بدرخشد.

همدلی و هم‌افزایی رمز موفقیت روابط‌عمومی‌هاست

به گزارش «مس‌پرس»، «حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی در مراسم انتخاب برگزیدگان این جشنواره با بیان این‌که همدلی و هم‌افزایی رمز موفقیت روابط‌عمومی‌هاست، گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران با رهنمودها و ارشادات دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت در گروه روابط‌عمومی با چهار مجموعه روابط‌عمومی در مجتمع‌های سرچشمه، شهربابک و سونگون و همچنین ستاد تهران، با همدلی و هم‌افزایی در سال گذشته هم در حوزه روابط‌عمومی و هم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت‌های گسترده‌ای را به انجام رساند. خدا را شاکرم که این فعالیت‌ها مورد تایید داوران جشنواره تبلیغات و روابط‌عمومی قرار گرفت.

وی افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران که در حال حاضر سومین شرکت برتر بورسی کشور است، در کنار فعالیت‌های تولیدی و توسعه‌ای خود فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با محوریت روابط‌عمومی‌ها به انجام رسانده است. علاوه بر موضوع مسئولیت‌های اجتماعی در ارتباط با ذی‌نفعان محلی شرکت و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، در ماه‌های گذشته با شیوع ویروس کرونا، روابط‌عمومی‌ها در همراهی تنگاتنگ با مدیریت ارشد سازمان برای مبارزه با کرونا بسیج شدند و توانستند در این زمینه بسیار مثمرثمر باشند. 

گفتنی است در این جشنواره ستاره طلایی روابط‌عمومی به روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران رسید. همچنین ستاره طلایی مدیریت و ستاره طلایی مسئولیت اجتماعی به «حیدر ضیغمی»، مدیر گروه روابط‌عمومی و مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تعلق گرفت. در جشنواره تبلیغات و روابط‌عمومی همچنین از «سیدعلی میرافضلی»، مدیر اسبق روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه و «محمدرضا رجب‌پور»، مدیر سابق روابط‌عمومی این مجتمع که در سال گذشته بازنشسته شده‌اند به‌عنوان ستارگان خدمت روابط‌عمومی تقدیر شد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها