تنها نقطه سبز کشور هم زرد شد!

سخنگوی وزارت بهداشت موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید - ۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: تنها نقطه سبز کشور و بدون بیماری کرونا در جزیره ابوموسی بود که متاسفانه در هفته گذشته به نقطه زرد یعنی با خطر متوسط بیماری تبدیل شد.

 تنها نقطه سبز کشور هم زرد شد!

دکتر سیماسادات لاری گفت:  از دیروز تا امروز ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۴۳ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۴۱ هزار و ۷۰ نفر رسید.

وی ادامه داد: با همکاری مردم در رعایت پروتکلهای بهداشتی، تلاش کادر بهداشت و درمان و حمایت ستاد استانی، از هفته اول تیر ماه نمودار ابتلا و بستری در این استان روند نزولی به خود گرفته، اما علیرغم این روند کاهشی، در برخی شهرستانهای استان وضعیت شیوع بیماری همچنان حساس و شکننده است؛ به طوری که در هفته گذشته دو شهرستان به شهرستانهای در وضعیت قرمز آن اضافه شد و به این ترتیب در حال حاضر پنج شهرستان کیش، پارسیان، جاسک، قشم و میناب در وضعیت قرمز بیماری هستند و بندرلنگه نیز در وضعیت هشدار قرار دارد.

وی همچنین گفت: تنها نقطه سبز کشور و بدون بیماری کرونا در جزیره ابوموسی بود که متاسفانه در هفته گذشته به نقطه زرد یعنی با خطر متوسط بیماری تبدیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها