حالت جدید بازی 4v4 و گودزیلا به PUBG Mobile اضافه شدند

Tencent Games در زمینه بازی یک بار دیگر به دستاور بزرگی دست پیدا کرد. PUBG Mobile بازی محبوب این شرکت حالا بیش از 400 میلیون بار دانلود شده است و به‌طور میانگین در طول روز 50 میلیون کاربر فعال دارد.

حالت جدید بازی 4v4 و گودزیلا به PUBG Mobile اضافه شدند

به مناسبت جشن گرفتن این اتفاق مثبت آپدیت جدیدی برای بازی ارائه شده است که در آن یک حالت جدید از مبارزه 4v4 را ارائه می‌کند. این این حالت جدید تنها بخشی از آخرین آپدیت پابجی است و نقشه جدید، پوسته‌های متنوع و گزینه‌هایی جدید در تنظیمات بازی نیز به PUBG موبایل اضافه شده‌اند.

در آپدیت 0.13.0 تنظیمات کنترل جداگانه‌ای برای حالت‌های اول شخص و سوم شخص فراهم شده است. علاوه‌براین سیستم تشخیص چیت جداگانه‌ای به بازی اضافه شده است و نمایشگر جدیدی برای میزان لتنسی در صفحه اصلی بازی طراحی شده. به غیر از این حالا کاربران می‌توانند از تم اختصاصی جدید این بازی با نام Godzilla: King of the Monsters در لابی بازی برای مدت محدودی استفاده کنند.

از دیگر تغییرات این بازی سیستم رنکینگ جدید این بازی با جوایز اختصاصی و ویژه برای 100 بازیکن برتر پابجی موبایل است. علاوه‌براین اسکین زامبی جدیدی نیز برای حالت‌های بازی Survive Till Dawn و Darkest Night ایجاد شده است. مدیریت آیتم‌ها نیز حالا بهبود یافته است. البته این‌ها تنها بخشی از امکانات جدیدی است که به بازی اضافه شده، اما در عین حال مهم‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید. به‌روزرسانی جدید PUBG Mobile در اپ استور و گوگل پلی استور برای دانلود در دسترس می‌باشد.

سیمین نوربخش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها