مرورگر گیمینگ Opera با قابلیت کنترل RAM و CPU

Opera به تازگی از مرورگر جدیدی خود در زمینه گیمینگ رونمایی کرد. این مرورگر جدید با تغییرات هوشمندانه ای ارائه خواهد شد و امکان شخصی سازی هر بخش وجود خواهد داشت در ادامه به معرفی مرورگر جدید گیمینگ اپرا خواهیم پرداخت.

مرورگر گیمینگ Opera با قابلیت کنترل RAM و CPU

این مرورگر جدید اپرا در واقع Opera GX نام دارد که این امکان را می‌دهد تا میزان مصرف CPU و RAM را محدود سازید در نتیجه از استفاده بی‌رویه از منابع سیستم جلوگیری خواهد شد. این قابلیت جدید گیمینگ در این مرورگر جدید بسیار کاربردی و مفید خواهد بود و ایجاد چنین محدودیت‌هایی با عملکرد خوب و کارایی بالایی همراه خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این مرورگر گیمینگ می‌توان به نمایش پنلی برای ارائه میزان مصرف RAM و CPU اشاره کرد.

باید اشاره کنیم که این مرورگر از ویژگی‌های گیمینگ به خصوصی بهره برده است که می‌توان به امکان دسترسی به بازی‌های حراج نیز اشاره کرد. البته در این مرورگر اخبار گیمینگ و تکنولوژی نیز ارائه خواهد شد که قطعا نظر گیمرها را به خود جلب خواهد کرد. رنگ‌بندی مرورگرOpera GX کاملا قابل شخصی سازی بوده و این رنگ بندی‌ها بهترین‌ها برای نسخه گیمینگ هستند اما نسخه پیش فرض آن زمینه مشکی با بخش‌های قرمز رنگ است. Opera GX با قابلیت‌هایی چون سرویس VPN رایگان، مسدودسازی تبلیغات و پاپ آپ و دسترسی به سرویس‌های چت فیسبوک و واتساپ در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

هم اکنون نسخه آزمایشی این مرورگر ارائه شده و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارند. لازم به ذکر است که این مرورگر در حال حاضر در نسخه‌های مختلفی ارائه شده اما پس از مدتی به یک نسخه نهایی تبدیل خواهد شد و بسیار بهبود یافته و بهینه در اختیار کاربران مخصوصا گیمرها قرار خواهد گرفت.

مهتا مجدی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها