امام جمعه کرج:

هر هفته شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهیم

هرگز عقب نشینی نکردیم و هر هفته شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهیم/ حرکت محور مقاومت تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه دارد.

هر هفته شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهیم

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به جانفشانی ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایات صهیونیست ها اعلام کرد: حرکت محور مقاومت تا تحقق کامل نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

آیت الله " سید محمدمهدی حسینی همدانی " در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به اینکه استعمارگران به ویژه انگلیس بیشترین نفع را در اختلافات بین ملت ها را می برند، ادامه داد: راهبرد امروز استعمارگران اختلاف افکنی است و از اتحاد جهان اسلام واهمه دارند.

وی گفت: استعمارگران از مجموعه مقاومت به شدت واهمه دارند چنانجه دیدیم اقدامات محور مقاومت در روزهای گذشته دنبای استکبار را به فضاحت کشاند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه اختلافات و تفرقه افکنی در جامعه اسلامی به هر شکلی بد است افزود: نمونه آن درطول تاریخ در جریان نهضت جنگل رخ داد و و دشمنان با حربه اختلاف افکنی این حرکت استقلال طلبانه را از بین بردند .

امام جمعه کرج با بیان اینکه مبارزه مردم ایران با استکبار ریشه دار است ، افزود: یکی از این مبارزات در ۱۶آذر ماه سال ۱۳۳۲ ثبت شده است .

وی بیان کرد: ۱۶ آذر مناسبت تاریخی مهمی است که روز دانشجو نامیده شده و آن را تبریک می گویم.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دانشجو را موذن نامیدند. افزود: معظم له خطاب به دانشجویان فرمودند: شما دانشجویان گفتمان ساز و بیدار کننده هستید" که این بیانات حاوی نکات مهمی است ؛رهبر معظم انقلاب وظیفه سنگینی بر دوش دانشجویان به عنوان قشر آگاهی بخش در بزنگاه های تاریخی و جلوگیری از خسران گذاشته شده است .

امام جمعه کرج ادامه داد: تلاش این عزیزان برای همراه سازی جامعه در تمدن سازی اسلامی باید صورت گیرد و بخشی از این موضوع استکبار ستیزی است.

وی یاد آورشد: حماسه های مختلفی از سوی دانشجویان تا امروز خلق شده به ویژه در دفاع از حرم،امنیت، مطالبه گری ، تولید علم و امید آفرینی که حاکی از وجود فرزندان با کفایت برای تحقق آرمانهای بلند جهانی ایران اسلامی است .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز تاکید کرد: دانشجویان نباید نقش موذنی خود را فراموش کنند؛ بنابر فرمایش رهبرمعظم انقلاب که فرمودند باید از روزی ترسید که جوان دانشجو طرح سوال نداشته باشد.

امام جمعه کرج افزود: تمام همت ما روحیه مطالبه در زمینه گوناگون در جوانان است و این مقاومتی که ملت ایران در برابر مستکبران در ظلم ها و تحریم ها داشته حاکی از استکبارستیزی است.

وی دراین بخش از سخنان خود که با شعار مرگ بر آمریکا نمازگزاران همراه شد ادامه داد: هرگز به رغم فشارهای استکبار جهانی عقب نشینی نکردیم و هر هفته شعار مرگ برآمریکا را سر می دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها