اظهارات عجیب بازیکن سپاهان

از بچگی از پرسپولیس متنفر بودم

دروازه بان جوان تیم سپاهان حرف های عجیبی در خصوص پرسپولیس و علیرضا بیرانوند زد.

از بچگی از پرسپولیس متنفر بودم

در شبی که سپاهان توانست با یک سوپر گل از رضا اسدی پرسپولیس را در یک دیدار فوق‌العاده حساس شکست دهند و پیروز این دیدار حساس باشند، علی‌ کی‌خسروی سنگربان تیم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان در این مسابقه حضور داشت.

کی‌خسروی البته در هفته‌های پایانی فصل گذشته مصدوم شد و فرصت حضور در لیست سپاهان در این فصل را تا اینجای فصل از دست داده است. البته او امیدوار است بار دیگر شانس حضور در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی را پیدا کند.

با این سنگربان درباره بازی برگزار شده در نقش جهان هم صحبت شدیم و او در اینباره گفت: «همه بازی سپاهان و پرسپولیس را ال کلاسیکو ایران می‌دانند ولی من بازی مقابل استقلال را به عنوان ال کلاسیکو می‌شناسم و از زمان طفولیتم از پرسپولیس و رنگ قرمز تنفر داشتم و از این تیم خوشم نمی‌آمد. البته با کمال احترام به هواداران پرسپولیس!.»

سنگربان اصفهانی تیم سپاهان در رابطه با سوپر گل رضا اسدی در این بازی گفت: گل رضا را از جایگاه ویژه دیدم و خشکم زده بود و باور نمی‌کردم که توپ وارد دروازه شده است. علیرضا بیرانوند هم که قبل از بازی برای هواداران ما کری می‌خواند و اعصاب من راهم خرد کرده بود. دلم می‌خواست فوروارد بودم و در این بازی به او گل می‌زدم که رضا این کار را به نحو احسنت انجام داد و به و هوادارانمان تبریک ویژه می‌گویم.»

4929665

کیخسروی در رابطه با شرایطش در تیم سپاهان گفت: «چهار ماه از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بودم و خداراشکر الان شرایط خیلی بهتری دارم و با آقای ساکت هم جلسه داشتم و قرار بر این شد که ایشان و پزشک تیم با سرمربی جناب مورایس صحبت کنند تا بتوانم به تمرینات برگردم، از مدیر تیم و همچنین پزشک خوب سپاهان تشکر می‌کنم که این مدت همراه من بودند.»

‎دروازه‌بان ذخیره سپاهان درباره رقابت با پیام نیازمند اظهار داشت: «من مدت چهار سال با پیام نیازمند کار کردم. پیام قبل از اینکه گلر خوبی باشد انسان خوبی است و من در زندگی از پیام درس معرفت و مردانگی یاد گرفته‌ام. جدا از فوتبال. به نظر من پیام یک آدم کامل در همه زمینه‌ها است.»

‎بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان در واکنش به اینکه آیا تصمیم دارد که در تیمی غیر از سپاهان با پایان مصدومیت بازی کند، گفت: «طبیعتا دوست دارم که بیشتر بازی کنم ولی فعلا می‌خواهم در سپاهان جا بیفتم و به عشق کودکی‌ام کمک کنم.»

‎این بازیکن در رابطه با آینده تیم سپاهان در این بازی ادامه داد: «با کم کردن چهار امتیاز از ما و جریمه نقدی به نوعی سر ما را بریدند ولی ما سپاهان هستیم یکی از پر افتخارترین تیم‌های ایران دارنده ۵ قهرمانی لیگ و هیچ زمانی پا پس نمی‌کشیم و تسلیم نمی‌شویم و می‌خواهیم ششمین قهرمانی را در این فصل جشن بگیریم.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • احمد لوکارلی

    بچه گی پر تنشی داشتی شیطون

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها