چه خبر از هتل اسپیناس پالاس؟ غوغای دیدار با رونالدو ادامه دارد

هزینه اقامت در سوئیت اسکای هتل اسپیناس 43 میلیون تومان است، البته برای روزهای عادی!

 چه خبر از هتل اسپیناس پالاس؟ غوغای دیدار با رونالدو ادامه دارد

باشگاه النصر نمی‌خواهد برای خارج شدن از هتل محل اقامت و رفتن به ورزشگاه آزادی ریسک کند

 


باشگاه النصر به فدراسیون فوتبال ایران گفته حاضر به انجام تمرین آخر خود در ورزشگاه آزادی پیش از دیدار با پرسپولیس نیست.
خبرگزاری ایسنا می‌گوید، این احتمال وجود دارد که دلیل این تصمیم استقبال عجیب مردم از رونالدو و سایر ستاره‌های تیم باشد و باشگاه النصر نخواسته برای خارج شدن از هتل محل اقامت و رفتن به ورزشگاه آزادی ریسک کند.

 ویدیویی که باشگاه النصر عربستان از دویدن مردم پشت اتوبوس حامل رونالدو و بازیکنان این تیم در تهران منتشر کرده

همزمان مدیر اسپیناس، هتل محل اقامت تیم النصر در تهران به خبرگزاری ایسنا گفته است که بخش‌هایی از این هتل در پی ازدحام جمعیت هواداران رونالدو آسیب دیده است.
علی‌اصغر امیری گفته «ازدحام جمعیت باعث شده فضای سبز، درها و بخش‌هایی از ورودی هتل آسیب ببیند».

پرسپولیس فردا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی و در نخستین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان النصر عربستان است.


همزمان با اقامت تیم النصر و کریستیانو رونالدو در هتل اسپیناس، سایت های رزرو ظرفیت این هتل را تکمیل شده نشان می‌دهند. با یک جستجو در همین سایت ها می بینیم که هزینه اقامت در سوئیت اسکای هتل اسپیناس 43 میلیون تومان است، البته برای روزهای عادی!

اما با وجود تکمیل ظرفیت هتل در سایت ها، آنطور که برخی سایت ها و کانال های خبری در فضای مجازی می گویند، هزینه یک شب اقامت در سوئیت اسکای همزمان با حضور رونالدو و النصر در تهران به 60 و یا حتی 90 میلیون تومان هم رسیده است.
وقتی با رزرواسیون این هتل تماس گرفتیم، آنها هم خبر از تکمیل ظرفیت هتل در این دو روز گفتند و هزینه یک شب اقامت در سوئیت اسکای را بالای 30 میلیون تومان اعلام کردند. البته در حال حاضر در سایت های رزرو هتل هم حداقل قیمت برای این سوئیت 42 میلیون تومان است!

مدیر هتل اسپییناس، گفته است که «سه طبقه از این هتل به مدت یک شب در اجاره تیم النصر عربستان است و باقی طبقات هم‌چنان در اختیار هتل و مسافران است. ۱۵ طبقه از این هتل هم‌چنان در اختیار ما قرار دارد و اتاق خالی هم وجود دارد. اتاق‌های خوبی هم در آن سه طبقه رزرو شده که ما اطلاع نداریم در اختیار چه کسانی قرار خواهد گرفت.»
علی‌اصغر امیری  می‌گوید که اتاق‌هایی که تیم النصر اجاره کرده‌اند به قیمت پنج میلیون تومان برای یک شب رزرو شده است و ورود به این طبقات برای مسافران دیگر ممنوع است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها