جزئیات تازه‌ای از پرونده شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی

وکلای بازیگران زن می‌گویند که در جریان این پرونده شهود زیادی به دادگاه فراخوانده شدند و درباره شاکیان پرونده شهادت دادند.

جزئیات تازه‌ای از پرونده شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی

سال گذشته در همین ایام بازار می‌تو و اعترافات آزاردیدگان بسیار داغ بود و در این میان نام مهدی کوشکی و حبیب رضایی هم به چشم می‌خورد. همان زمان شبنم فرشادجو به افشاگری درباره این هنرمندان و فعالیت آن‌ها پرداخت و این افراد هم بعدها به جرم افترا از او شکایت کردند. دادگاه پس بررسی اظهارات شهود رای بر تبرئه ترانه علیدوستی و شبنم فرشاد جو داده و حبیب رضایی و مهدی کوشکی را متهم دانسته است. به این ترتیب، اتهام آزارجنسی حبیب رضایی و مهدی کوشکی تائید شد! 

در قرار، ذکر شده که تعدادی از زنان و دختران به جهت تسلط و قدرت تصمیم‌گیری نامبردگان در سینما و تئاتر مورد تعرض و آزار کلامی و جنسی قرار گرفتند.

 زهرا مینویی و صدرا خالقی وکلای ترانه علیدوستی و بابک کریمی در گفت‌وگو با شرق جزئیات تازه‌ای از پرونده شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از این بازیگران و چند چهره سینمایی دیگر را بیان کرده‌اند. در قرار ذکر شده که تعدادی از زنان و دختران به جهت تسلط و قدرت تصمیم‌گیری نامبردگان در سینما و تئاتر مورد تعرض و آزار کلامی و جنسی قرار گرفته‌اند.

بازپرس برای حفاظت از شهود قرار عدم دسترسی به پرونده و استماع محرمانه شهادت صادر کرد.

وکلای این بازیگران می‌گویند که در جریان این پرونده شهود زیادی به دادگاه فراخوانده شدند و درباره شاکیان پرونده شهادت دادند.

 

 آن‌ها در بخشی از این گفت‌وگو می‌گویند: فرایند معرفی شهود به دادسرا فرایند زمان‌بری بود و ما چهره‌های مختلفی را بعضا چند نفر را در یک روز و بعضا برخی که مشهورتر بودند را به دلیل حفظ جریان محرمانگی در یک روز مجزا برای شهادت‌دادن به دادسرا بردیم. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها