خطر سیل در 10 استان کشور + اسامی

مرتضی مرادی‌ پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی گفت: برای امروز جمعه، رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

خطر سیل در 10 استان کشور + اسامی

به گزارش مستقل آنلاین؛ معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی گفت: امدادگران جمعیت برای پاسخگویی به حوادث احتمالی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

شفقنا نوشت: معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به احتمال رگبار شدید و وقوع سیلاب در ۱۰ استان کشور از آماده‌باش امدادگران هلال‌ احمر خبر داد.

مرتضی مرادی‌ پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی گفت: برای امروز جمعه، رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و ریزش تگرگ در شرق و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، نیمه شرقی استان فارس، نیمه شرقی یزد، ارتفاعات سمنان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و ارتفاعات تهران و البرز پیش‌بینی شده که امدادگران جمعیت برای پاسخگویی به حوادث احتمالی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی ادامه داد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، از هم‌وطنان درخواست داریم تا از صعود به ارتفاعات خودداری و از حضور در کنار رودخانه‌ها پرهیز کنند.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها