آقای اسماعیلیون آیا انجمن دادخواهی خانواده‌ها به یک حزب سیاسی تبدیل نشده است؟

نامه سرگشاده خانواده اسدی لاری به اسماعیلیون: کناره‌گیری کنید!/آیا الان با این اقدام شما انجمن حزب سیاسی نشده است؟

آقای اسماعیلیون آیا انجمن دادخواهی خانواده‌ها به یک حزب سیاسی تبدیل نشده است؟

پدر و مادر محمدحسین و زهرا اسدی لاری، از مسافران هواپیمای اوکراینی، در نامه‌ای سرگشاده به حامد اسماعیلیون، ضمن طرح انتقادهایی صریح به‌ویژه پس از شرکت او در نشست روز گذشته‌ی اپوزیسیون در واشنگتن، نوشتند: لازمه تداوم اقدامات سیاسی شما اینست که از مجموعه‌ای که بنام خون‌های پاک عزیزانمان است، کناره گیری کنید.

اسماعیلیون، نویسنده، از سه سال پیش که همسر و دخترش را در هواپیمای اوکراینی از دست داد، به عنوان سخنگوی انجمن خانواده‌های مسافران آن هواپیما شناخته می‌شود که جمعی از خانواده‌ها عضو آن هستند؛ خانواده‌ی اسدی لاری هم تا دو سال پیش عضو آن انجمن بوده‌اند.

به گزارش انصاف نیوز، محسن اسدی لاری و زهرا مجد در این نامه با اشاره به نامه‌ی آذرماه خود به اسماعیلیون در «هشدار به شما در استفاده ابزاری از انجمن خانواده‌های پرواز ۷۵۲»، تصریح کرده‌اند «با اطمینان می‌گویم این اقدامات سیاسی شما، دادخواهی حقیقی ما را با مشکلات جدیدی روبرو کرده است».

آنها با اشاره به شرکت اسماعیلیون در نشست واشنگتن به عنوان یکی از هشت چهره‌ی اپوزیسیون برای تشکیل یک اتحاد، پرسیده‌اند: آیا الان با این اقدام شما، انجمن، حزب سیاسی نشده است؟

نویسندگان همچنین به هزینه‌ها و دریافت کمک‌های انجمن به نام مسافران آن هواپیما و فعالیت‌های سیاسی و فراخوان‌های این چند ماهه پرداخته و نوشته‌اند: همکاری گروه‌های مختلف آشکار و پنهان در فعالیت‌های سیاسی شما، چیزی جز «تجارت سیاسی» بنام خون پاک همه فرشتگان این پرواز نیست.

والدین اسدی لاری‌ها در این نامه که در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب سال ۱۳۵۷ نوشته شده، با مرزبندی نسبت به رضا پهلوی و «گروهک‌های تروریستی» که احتمالا حزب کومله و سازمان مجاهدین منظور نویسندگان است، تاکید کرده‌اند: برای ما و برخی خانواده‌های داغدار که فشارهای شدید قبل از انقلاب مردم ایران را با همه وجود درک و نمونه‌های متعدد از جور و ستم آن دوران را در خانواده و نزدیکان لمس کرده‌ایم، کاملاً نمایان است که همخوانی و همکاری شما با باقیمانده‌های دوران ستمشاهی و یا همراهی با برخی گروهک‌های تروریست، آنهم درست در سالگرد پیروزی انقلاب، اشمئزاز فراوان اجتماعی ایجاد کرده است.

متن کامل نامه‌ی دکتر محسن اسدی لاری و دکتر زهرا مجد، پدر و مادر محمدحسین و زینب، که برای انتشار در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است، را می‌توانید در لینک زیر بخوانید:

http://www.ensafnews.com/396580

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها