هوای این شهرها آلوده است + اسامی

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار آلودگی- سطح زرد و با اشاره به پایداری هوا از روز یکشنبه (۲۹ آبان‌ماه) تا روز سه‌شنبه (اول آذرماه) آورده است که سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در اراک، اصفهان، تبریز، ارومیه، کرج و تهران پیش‌بینی می‌شود.

هوای این شهرها آلوده است + اسامی

به گزارش مستقل آنلاین؛ سازمان هواشناسی با اشاره به سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در ۶ استان کشور نسبت به مدیریت بهینه در استفاده از سوخت‌های فسیلی، کاهش تردد غیرضروری و انجام ندادن حرکات ورزشی در فضای باز، بویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی توصیه کرد.

طبق گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار آلودگی- سطح زرد و با اشاره به پایداری هوا از روز یکشنبه (۲۹ آبان‌ماه) تا روز سه‌شنبه (اول آذرماه) آورده است که سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در اراک، اصفهان، تبریز، ارومیه، کرج و تهران پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس، احتمال افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی هوا، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در بعضی از ساعت‌ها در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها وجود دارد. 

 برای جلوگیری از آسیب‌های این شرایط، سازمان هواشناسی کشور نسبت به مدیریت بهینه در استفاده از سوخت‌های فسیلی، کاهش تردد غیرضروری و انجام ندادن حرکات ورزشی در فضای باز، بویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی توصیه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها