«محسنی بندپی» در همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان:

سلامت دومین موضوع مهم بازنشستگان پس از معیشت است

محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر و چالوس و رئیس فراکسیون سلامت سالمندان مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل دوم و البته بسیار مهم بازنشستگان بعد از مسائل معیشتی موضوع سلامت است.

سلامت دومین موضوع مهم بازنشستگان 
پس از معیشت است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این نماینده مجلس شورای اسلامی روز (دوشنبه ۳مردادماه ۱۴۰۱) در جریان همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و تجلیل از برگزیدگان ملی اظهار داشت: تکریم بازنشستگان تکریم بزرگان ما است که عمر و جوانی شان را برای این کشور گذاشتند.

محسنی بندپی با بیان اینکه «در مجلس شورای اسلامی برای اولین بار فراکسیون سلامت سالمندان را تشکیل داده ایم و من افتخار دارم که به عنوان رئیس این فراکسیون در خدمت شما هستم» گفت: در بحث درمان، یکی از فراکسیون هایی هستیم که در سال گذشته حدود ۲۰ جلسه داشتیم و فعالانه به موضوع سلامت به خصوص سلامت بازنشستگان پرداخته ایم.

وی همچنین با اشاره به احکام بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان تصریح کرد: ما پیگیر مطالبات بازنشستگان هستیم. اما به نظر می رسد که باید شما بازنشستگان به نمایندگان شهرهای خودتان رجوع کنید و مطالباتتان را مطرح کنید. این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: من در ارتباط مستقیم با مردم هستم و مشکلات سلامت مردم به خصوص بازنشستگان عزیز را درک می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها