درخواست عجیب رادوشوویچ: پرسپولیس با من قرارداد جدید امضا کند!

آنها در صورت من نگاه کردند و خندیدند، حالا هم می‌دانم که [این شکایت] جزو حقوق من است. اما من پرسپولیس را دوست دارم و راه حل را هم گفتم.

درخواست عجیب رادوشوویچ: پرسپولیس با من قرارداد جدید امضا کند!

رادوشوویچ امروز در مصاحبه‌ای خواهان عقد قرارداد جدید با پرسپولیس شد.

او در خصوص شکایت از پرسپولیس گفت: آنها (پرسپولیس) هیچ تماسی با من نگرفتند، هیچ پیشنهادی ندادند، هیچ اصراری هم نکردند. الان تنها راه این است که من قرارداد جدیدی امضا کنم. منظورم این است که آنها رویکردی جدید داشته باشند و به تعهداتشان در قرارداد جدید عمل کنند. در گذشته هرگز این اتفاق رخ نداد. در صورتی که در پنجره زمستانی این اتفاق رخ دهد، من به فیفا اطلاع خواهم داد و از شکایتم صرف نظر خواهم کرد.

او تاکید کرد: من نمی‌توانم صبر کنم، اگر آنها نخواهند با من قرارداد جدیدی ببندند، در اروپا به فوتبالم ادامه خواهم داد. اما به هر حال منتظر خواهم ماند تا ببینم برای حل مشکل تماس خواهند گرفت یا خیر. من می‌توانستم فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم اما کادر مدیریتی اجازه نداد. مدیران پرسپولیس می‌گویند یک و نیم سال بعد ما در باشگاه نیستیم و اهمیتی ندارد اگر او شکایت کند. این راه حل، عبور از مشکلات برای مدیران پرسپولیس است.

رادو افزود: آنها در صورت من نگاه کردند و خندیدند، حالا هم می‌دانم که [این شکایت] جزو حقوق من است. اما من پرسپولیس را دوست دارم و راه حل را هم گفتم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها