کالدرون مسئولیت مهاجم برزیلی را برعهده گرفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مدافع این تیم در لیست مازاد نیست، گفت: شرایط خوبی داریم و برای بازی با پارس جنوبی آماده‌ایم.

کالدرون مسئولیت مهاجم برزیلی را برعهده گرفت

گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره بازی با پارس جنوبی در هفته اول لیگ برتر گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و آشنایی خوبی بین ما ایجاد شده است. کاملا از شرایط تیم راضی هستم و برای این بازی مهم آماده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در طول سه چهار هفته گذشته تمرینات بسیار خوبی داشتیم که باعث شده تیم در سطح ایده آلی قرار بگیرد.

کالدرون در مورد شایعه کنار گذاشتن محمدحسین کنعانی زادگان از لیست بازیکنان فصل آینده پرسپولیس اذعان داشت: نه چنین چیزی صحت ندارد. من آن را تکذیب می کنم.

وی در ادامه درباره ایجاد تغییرات متوالی در خط دفاعی سرخپوشان پایتخت یادآور شد: سه مدافع در سطح بین المللی داریم. برای چنین مسابقاتی و با توجه به شرایط سنی که سیدجلال حسینی دارد هر سه نفر آنها برای ما مهم هستند. ممکن است این بازیکنان کارت زرد یا قرمز بگیرند. کنعانی زادگان بازیکن جوانی است که در تیم ملی بازی می کند و مهره آینده داری در پرسپولیس محسوب می شود. در ترکیب اصلی یک نفر بیرون است و دو مدافع دیگر در قلب خط  دفاع قرار خواهند گرفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ۱۶ بازیکن اصلی داریم که طبیعی است ۵ نفر از آنها باید بیرون زمین بنشینند اما نباید فراموش کرد لیگ طولانی است و برای اینکه ما روند خوبی داشته باشیم باید تمام بازیکنانمان را در آمادگی کامل حفظ کنیم. مسابقات شروع نشده اما گویا شما دنبال حاشیه هستید.

کالدرون درباره حضور جونیور که قرار است از کشور برزیل به ایران بیاید و برای پرسپولیس بازی کند، گفت: او بامداد دوشنبه می رسد و فردا هم تست پزشکی می دهد و باید استراحت کند. جونیور در صورت تایید پزشک از سه شنبه به تمرینات اضافه می شود. جونیور دیر به ما ملحق می شود. با توجه به بودجه مان نمی توانیم بازیکن مطرح و باکیفیتی بگیریم، من این مسئولیت را به عهده می گیرم تا این بازیکن را در اختیار داشته باشم تا به تیم کمک کند.

سرمربی پرسپولیس درباره حاشیه های اخیری که پیرامون مدیریت باشگاه پرسپولیس به وجود امده است، اظهار داشت: زبان فارسی را بلد نیستم و به خبرها و اطلاعات دسترسی ندارم ولی فکر نمی کنم چیزی از بیرون سبب شود که روی کار تیمی ما تاثیر بگذاردضروری نیست در این باره اطلاعاتی هم داشته باشیم.

وی در خصوص تغییر زمین تمرین پرسپولیس گفت: تجهیزات استادیوم شهید کاظمی خوب است و تیم های بزرگ امکانات خوب و بزرگی دارند.

کالدرون درباره دیدار هفته نخست پرسپولیس در لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم تصریح کرد: بازی اول همیشه سخت است ولی باید ببریم. این بازی برای حریف خیلی مهم و حتی می توان گفت بزرگترین مسابقه سال آنهاست که بردن برای آنها بسیار مهم است. پارس جنوبی هیچ فشاری را تحمل نمی کند چون باختن آنها موضوعی طبیعی است.

کالدرون افزود: پرسپولیس سه سال قهرمان بوده و مسئول فنی هستم تا از این قهرمانی دفاع کنم. آدم متواضعی هستم و خواسته های بزرگی دارم در فصل جدید پرسپولیس فوتبال خوبی ارائه خواهد کرد. دقیقا من برای همین کار  آمده ام و تیم ها به دنبال این هستند که پرسپولیس چهارمین قهرمانی متوالی اش را نیاورد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت اذعان داشت: مبارزه طولانی داریم. در این راه آنچه می توانم اطمینان دهم این است که شاهد بازی زیبا از پرسپولیس خواهید بود.

وی درباره عدم حضور علیرضا بیرانوند در هفته اول درون دروازه پرسپولیس خاطرنشان کرد: او بازیکن مهمی است. نمی توان جایگزینی برای بیرانوند داشت اما رادشوویچ تا امروز کیفیت خوبی از خود به نمایش گذاشته است و آماده بازی با پارس جنوبی است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها