عکسهای جنجالی ازدواج دوم بابک جهانبخش+عکس و بیوگرافی

بابک جهانبخش با انتشار یک استوری در اینستاگرامش درباره دلیل ازدواج دومش توضیح داد.

عکسهای جنجالی ازدواج دوم بابک جهانبخش+عکس و بیوگرافی
بابک جهانبخش  خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان خردادماه سال 96 برای دومین بار ازدواج کرد و زندگی جدیدی را در کنار همسر و پسرش آغاز کرد.

دو سال از آغاز زندگی مشترک  بابک جهانبخش  با همسر دومش میگذرد و آقای خواننده با انتشار دلنوشته ای عاشقانه و عکسی دو نفره این روز را به همسرش تبریک گفت.

توضیحات بابک جهانبخش درباره علت ازدواج دومش!

تبریک بابک جهانبخش به همسرش برای دومین سالگرد ازدواجشان

بابک جهانبخش سال 96 به صورت غیرمنتظره عکسی از همسرش را به اشتراک گذاشت و خبر ازدواج دومش را به صورت رسمی اعلام کرد.

بابک جهانبخش

 

بابک جهانبخش و همسرش در سالگرد ازدواجشان

بابک جهانبخش با انتشار این عکس برای تبریک سالگرد ازدواجشان نوشت : همه عشق در تو نستعلیق شده انگار .... سالگرد یکی شدنمون مبارک ....

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ

بابک جهانبخش خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان است که آموزش موسیقی را از دوران کودکی آغاز کرد و سالهاست که در زمینه خوانندگی و نوازندگی یکی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است.

همسر بابک جهانبخش

عکسی از همسر بابک جهانبخش و پسرشان آرتا

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان از اولین ازدواجش با مروارید شهریاری یک پسر به نام آرتا دارد که در کنار خودش زندگی میکند .

بابک جهانبخش و پسرش

عکسی از بابک جهانبخش و پسرش آرتا

پریا پرتوی فرد همسر دوم بابک جهانبخش است که دو سال است زندگی مشترک با این خواننده کشورمان را آغاز کرده و مادر خوبی برای آرتا پسر محبوب بابک جهانبخش است.

چرا بابک جهانبخش دوباره ازدواج کرد

بعد از انتشار شایعات فراوان و انتقادهایی که به بابک جهانبخش در خصوص ازدواج مجددش شد ، این خواننده پاپ با انتشار یک استوری در اینستاگرامش درباره دلیل ازدواج دومش توضیح داد.

بابک جهانبخش

علت ازدواج مجدد بابک جهانبخش مشخص شد

روز گذشته بابک جهانبخش خواننده جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان برای اولین بار در شب میلاد همسرش تصویری از همسر دومش را منتشر کرد.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش و همسر دومش

بابک جهانبخش با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:سلام ... به نام خداوند مهربانی ...

همسر عزیزم بزرگی میگه بهترین راه برای اینکه بفهمی آیا می توانی به کسی اعتماد کنی اینست که به او اعتماد کنی ! و من و تو با تکیه بر خداوند عشق به هم اعتماد کردیم ... ازت ممنونم برای حضور آرامبخشت و عشق و احساس ستودنیت نسبت به نفسم آرتا ...

امشب شب میلاد توئه... خوشحالم که بعد از گذشت چند ماه از زندگی مشترک و نوپامون اولین سالروز میلادت رو در آخرین روزهای پاییز زیبا و در ماه آذر جشن میگیریم ...

از خداوند بزرگ و هواداران خوبم که همیشه زیر سایه معرفتشون بهم اعتبار بخشیدن میخوام که برای سعادتمون ما رو از نگاه پر مهرشون و دعای خیرشون بی نصیب نذارن ...یا حق.

بابک جهانبخش و پسرش

بابک جهانبخش و پسرش آرتا

مروارید شهریاری همسر اول بابک جهانبخش بود و حاصل ازدواج این دو پسری به نام آرتا است که بزرگترین عشق زندگی بابک جهانبخش است.

بابک جهانبخش خواننده پرطرفدار کشورمان در روز اول فرودین ماه سال 1362 در شهر بخوم در کشور آلمان به دنیا آمد.بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد . در سال 1382 بابک کار بر روی اولین آلبومش را آغاز کرد و در سال 1384 این آلبوم را با نام چی شده به بازار فرستاد.انتشار این آلبوم باعث شد بابک به عنوان دومین پدیده سال در آن سال انتخاب شود.

گفت و گویی خواندنی و جذاب با بابک جهانبخش خواننده محبوب و رازهایی شنیدنی از زندگی شخصی اش به همراه تصاویری خانوادگی از بابک جهانبخش و همسر و فرزندش را در این مطلب میخوانید.

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 و در سن 14 سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

حتما تا به حال صدبار به آهنگ هایش گوش کرده اید. بارها و بارها به کنسرت هایش رفته اید. آلبوم هایش را خریده اید. خودش می گوید خجالتی است و به شدت اهل خانواده، با اینکه متولد آلمان است، عاشق ایران است و موسیقی ایرانی.

بابک جهانبخش درباره موسیقی، روابط خانوادگی و تمام علایقش صحبت کردیم. با این گفت وگو همراه شوید:

بابک جهانبخش

شما جزو هنرمندانی هستید که در اکثر مواقع خلاف جهت آب حرکت می کنید و مناسبتی قطعه نمی سازید دلیل خاصی دارد؟

من احساس می کنم یک قطعه بیرون دادن برای حمایت از موضوعی خاص یک موجی است که ایجاد می شود و زود از بین می رود و من این را دوست ندارم. دراین زمان ها تا استارت یک کار مهم زده می شود همه دوست دارند آن کار را انجام دهند نه این که من بخواهم ساز مخالف بزم اما به نظرم باید پشت هر چیز تفکری باشد. حال من از شما سئوال می کنم کارهای انجام شده در این چند ساله برای جام جهانی یا مناسبت های دیگر کدام یک واقعا دیده شد و ماندگار مانده است؟!

خیلی کم.

 همین را می خواهم بگویم شما باید به یک کار اعتقاد داشته باشید تا انجامش دهید و من نمی خواهم و سعی نمی کنم کار سطحی را انجام دهم، چون امروز جام جهانی است این کار را انجام دهم و فردا چون مناسبت دیگری است آن کار را بسازم. من نمی خواهم به کسی بی احترامی کنم این چیزی است که تصور من را می سازد من ساختن کاری را بدون داشتن اعقتاد قلبی نمی پسندم و فکر می کنم که برای شهرت هر کاری نباید کرد.

موسیقی را برای شهرت و پول شروع کردید یا عاشقش بودید و بعد قدم به این عرصه گذاشتید؟

هر کسی در یک سنی دوست دارد تلاش کند و به یک نقطه بالایی برسد. همه موفق بودن را دوست دارند و خیلی ها که موفق نمی شوند بری خواسته شان زحمت نمی کشند شاید هم استعداد لازم را ندارند یا انتخاب غلطی می کنند و به این فکر نمی کنند که شاید در چیز دیگری استعداد دارند. من روی که این کار را آغاز کردم به دنبال پول دار شدن نبودم، من عاشق هنر بودم و هنوز با تمام وجود کار می کنم اگر این حس عشق به کارم در من یک لحظه وجود نداشته باشد اصلا در آن کار موفق نمی شوم.

بابک جهانبخش و پسرش

شما متولد ایران نیستید، درست است؟

بله متولد آلمان هستم.

با توجه به اینکه متولد آلمان هستید، سبک زندگی تان اروپایی است؟

 مگر می شود خانم خانه ایرانی باشد و سبک زندگی برای کشور دیگر!

پس بابکی که متولد آلمان است و اولین بار با فرهنگ یک کشور خارجی آشنا شده، فرهنگ اصیل را یک فرهنگ ایرانی می داند و سرلوحه اش فرهنگ و زندگی ایرانی است؟

من خونم ایرانی است پدر و مادرم ایرانی هستند، خودم ایرانی هستم و زادگاهم فقط آلمان است و به خاطر تحصیلات پدرم آنجام متولد شده ام. ایده هایی برای آنها ارزش است که برای ما نیست و بر عکس همه باید به عقاید هم احترام بگذارند. م همیشه به تمام تفکرات آدم ها احترام گذاشته ام اما اگر بخواهیم مثل دیگران رفتار کنیم درست نیست چون خودمان ارزش هایی داریم که برایمان محترم است و باید به آنها پایبند باشیم وگرنه نظم جامعه مان را بهم خواهیم زد.

در زندگی چقدر با همسر خود مشورت می کنید؟

ما همه کارها را با مشورت هم پیش بردیم و همسرم در خیلی از زمان ها صبوری به خرج می دهد. در زندگی ما واقعا تعریف مکمل بودن زن و مرد به درستی تعریف می شود. واقعا همسرم در این چند ساله با تمام فصول من بوده است.

رابطه تان با همسرتان چطور است؟ از نبودن ها و مشغله زیاد شما گله مند نیستند؟

 همیشه به یکدیگر می گوییم که در هر شرایطی پشت هم هستیم و این که هیچوقت خودت را ارزان نفروش و برای کارت زحمت بکش انرژیک ترین حرف او به من است، یعنی هم من و هم همسرم پای حرف هایمان ایستاده ایم چون کار من خیلی به سختی پیش رفت و فراز و فرودهای زیادی داشته است اما هیچ وقت حاضر نشدم هنرم را به چیزهایی بفروشم که شاید من را سریع تر به مقصد برساند و این برای من خیلی مهم بود که با سختی های کارم برای پیشرفت بجنگم ولی همیشه گزینه هایی هستند که انحراف دارند و اگر سرت را بالا نگیری مستقیم در گرداب آن فرو می روی.

بابک جهانبخش و همسرش

همیشه تفریح افراد دارای شهرت سخت است درست می گویم؟

 البته اگر تفریحی وجود داشته باشد برعکس لبخندی که همیشه دوستان از من می بینند من آدمی هستم که خیلی سخت اتفاق می افتد که در تفریحات به من خوش بگذرد و همیشه سعی می کنم که القای شادی کنم در الی که بعضی ها همیشه می گویند شما آدم مرفه بی درد هستید. واقعا اینطور نیست چون هر چه آدم بیشتر شناخته شود بار مسئولیتش هم بیشتر می شود و باید بیشتر در همه موارد رعایت اصول را کند پس حتی در خوشی و ناخوشی هم محدود است و برای خودش نیست.

بیشتر مایل هستید اوقات فراغت را سفر بروید یا با کتاب و ورش به پایانش رسانید؟

چرا دروغ کتاب و ورزش نه، آنقدر سرگرم کارهستم که نمی توانم گذری به این دو بزنم. اما اهل سفر مخصوصا جاهایی که دریا دارد بیشتر می روم و با طبیعت انسم بهتر است.

پرسپولیسی هستی یا استقلالی؟

 استقلالی ام اما فکر می کنم که آبی و قرمز در کشور ما کنار هم معنی پیدا می کنند و چقدر خوب است که ما به هم و به سلیقه هم احترام بگذاریم و همین که همدیگر را به خاطر رنگ قضاوت نکنیم. چندی پیش بعضی ها نوشتند که چون تو آبی هستی ما دیگر طرفدارت نیستیم. اصلا از تو متنفر هستیم.

من به آن فرد اینجا چنین می گویم مگر من طرفدارهای خود را به قرمز و آبی تحمیل می کنم که آنها اینطوری حرف می زنند. از حرف آن فرد محترم خیلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم که جایی دیگر علنی علاقه ام را بیان نکنم. همسرم طرفدار پرسپولیس است، پسرم هنوز در سن انتخاب نیست در آینده کل کل جالبی هم خواهیم داشت که پسرمان پرسپولیس شود یا استقلالی.

بابک جهانبخش و پسرش

اگر پسرتان بخواهد راهی بجز موسیقی را برود کمکش می کنید؟

فرزندم نیز انسان است و حق انتخاب دارد، من می گویم هر راهی را که دوست دارد برود اما دوست دارم مانند یک انسان عادی زندگی کند چون آرامش بیشتری خواهد داشت خودتان را بگذارید جای یک هنرمند، از تعریف می شنود تا نقد، گاهی بد و بیراه می شنوی گاهی نوازش می بینی. هم دوستت درم، برای مردم و حس علاقه شان احترام زیادی قائلم ولی در این جایگاه بودن سخت است و دوست دارم فرزندم زندگی آرامی داشته باشد.

آرزویتان برای پسرتان چیست؟

 امیدوارم زندگی با آرامشی داشته باشد و من احساس می کنم که هیچ چیزی را تو نمی توانی با آرامش عوض کنی حتی با میلیاردها پول، من خیلی وقت ها دیده ام طرف در بهترین هتل ها آرامش ندارد اما رد می شوی یک خانواده ای دور هم داخل یک چادر نشسته اند دارند از زندگی لذت می برند و آنجاست که می فهمی این خنده ها واقعی است نه آن خنده های زود گذر که پول و مادیات فراهم می کند. زیاده خواهی لذت زندگی کردن و آرامش را از انسان می گیرد. شاید این حرف همه پدرها به فرزندانشان باشد:زیاده خواه نباشید.

بیوگرافی بابک جهانبخش

  • نام اصلی :علی جهانبخش
  • سال تولد :1فروردین1362
  • محل تولد :بوخوم ، آلمان
  • ملیت :ایران
  • سبک :پاپ
  • سال فعالیت :1384 تا کنون
 

بابک جهانبخش (با نام شناسنامه ای علی جهانبخش) متولد 1 فروردین 1362 در بوخوم آلمان، بابک جهانبخش از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ ایران است.

بابک جهابخش

زندگینامه بابک جهانبخش

تحصیلات بابک جهانبخش

مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی می باشد وی دارای مدرک صداگذاری موسیقی است

شروع از آلمان تا ایران

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 و در سن 14 سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود .

شهرت با نخستین آلبوم

در سال 1382 تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال 1384 آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد او با انتشار آلبوم من و بارون در 21 تیر 91 وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد

پسر جهانبخش

پسر بابک جهانبخش

ازدواج با مروارید شهریاری همسر اولش در انگلیس

آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد .

بیوگرافی مروارید شهریاری

مروارید شهریاری، متولد تهران و دارای مدرک مدیریت بازرگانی است، او در حال حاضر یک شرکت بازرگانی و یک کتاب ترجمه شده تخصصی در حوزه بازگانی دارد

طلاق ازهمسر اول

همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود . این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها باقی مانده است . مروارید شهریاری متولد تهران و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی می باشد .

ازدواج مجدد

بابک بعد از جدایی همسر اولش با خانمی به نام پریا ازدواج کرده و برای اولین بار به مناسبت تولد همسرش عکسی از وی منتشر کرده و گفته است که برای هرز نرفتن و زندگی هرز نداشتن دوباره ازدواج کردم.

فوتبال ورزش حرفه ای

فوتبال که یکی از اجزای مهم زندگی من است فوروارد و هافبک راست، پست تخصصی من بود و در آلمان هم که بودم در تیم بوخوم، بازیکن تیم های مختلف رده سنی پایین اش بودم .در یک دوره حتی کاپیتان یکی از تیم ها بودم لباس تیم مان هم آبی بود.

بابک جهانبخش

تیپ بابک جهانبخش در کنسرتش

استقلالی ام

وقتی از بوخوم برگشتم به ایران، از آنجایی که همه خانواده من استقلالی بودند، من هم به این تیم علاقه مند شدم و بعد در مدرسه فوتبال این باشگاه هم ثبت نام کردم.

فوتبالم هم خوب بود و خوب هم پیشرفتکردم. ولی چون خلق و خوی من با بچه هایی که آنجا بودند فرق داشت، بعضی بی احترامی ها در آن روزها به من خیلی فشار می آورد.

همین باعث شد که دیگر قید فوتبال را بزنم

جالب اینجا بود چون همه میدانستند که من از آلمان آمده ام توقع یک یورگن کلینزمن از من داشتند و فکر می کردند که من یک آدم فضایی هستم هیچکس گلزنی های من را نمیدید و همیشه از من توقع داشتند که باید بهترین باشم.

ساز تخصصی

در سنین نوجوانی پیانو و گیتار مینواختم و بعد شروع کردم به آهنگسازی، تنظیم و…

اهل سفر کردن، کتاب خواندن هستید؟

اهل سفر کردن هستم ولی به خاطر مشغله زیاد وقت کتاب خواندن را ندارم.

کارتونهای زمان کودکیات یادت هست؟

تام و جری، پلنگ صورتی و فوتبالیستها

اهل فیلم دیدن هستید؟ آخرین فیلمی که دیدهاید چه بود؟

خیلی زیاد، «نفوذی» فیلم قشنگی بود.

دوست داشتی به کدام دوره از زمان سفر میکردید؟ چرا؟

زمان فرعون، چون میخواستم بپرسم که این اهرام مصر را به چه شکل ساخته اند.

روز اولی که به مدرسه رفتی را یادت هست؟

روز اولی که به مدرسه رفتم یادم میآید که یک کلاههایی شبیه همین کلاههای تولد خودمان به ما میدادند، داخل این کلاهها پر از شکلات و پاستیل بود و ما سال اولیها را بین مقاطع بالاتر میچرخاندند که همه به ما خوشامد بگویند اما من به جای اینکه حواسم به جشن باشد همش دستم در آن کلاه بود و شکلات و پاستیل میخوردم.

کنسرت بابک جهانبخش

عکس بابک جهانبخش در کنسرت

رژیم غذایی

من ذاتا استعداد چاقی دارم؛ البته نه به این معنا که خیلی چاق شوم ولی اگر رعایت نکنم، خیلی زود تپل می شوم و به همین دلیل رژیم غذایی ام را معمولا رعایت می کنم.به نظرم یک هنرمند لازم است که تناسب اندام هم داشته باشد.

پوشش و لباس

خیلی برایم مهم است و حس می کنم بخشی از وجود یک انسان و مخصوصا یک هنرمند است؛ البته خیلی اهل این نیستم که دائم به ظاهر و موهایم برسم و مدل های مختلف را امتحان کنم .من اتفاقا در بحث پوشش هم طرفدار سادگی و راحتی هستم.

پیشنهادات بازیگری

برای ورود به سینما پیشنهاداتی داشته ام، ولی تا الان که مقاومت کرده ام ! به نظرم انجام بعضی از کارها فرد را تخریب می کند و هرکسی هرکاری نباید انجام دهد. نباید باوری که مردم از تو دارند را خراب کنی …

مسافرتی

اهل سفرم؛ مخصوصا جاهایی که دریا دارد بیشتر می روم و با طبیعت انسم بهتر است

به آهنگ هایم خیلی شبیه هستم

این خواننده موسیقی پاپ درباره نوع سبک موسیقی هایش و این که چقدر شبه ترانه هایش است با صراحت گفت:من عین ترانه هایم هستم و اصلا ترانه هام، خود من هستند چون آنها را با تمام وجودم خلق می کنم .

بابک جهانبخش در واکنش به این سوال که چرا اکثر ترانه های تو غمگین است گفت:شاید این طور باشد اما در بطن ترانه های من امید موج می زند .

وی خواست مخاطب و نزدیک بودن کارکترش به ترانه های اینچنینی را دو علت اصلی خواندن کارهای غمگین می داند و می گوید:من هیچ وقت خواندن ترانه های تلخ را دوست نداشتم بنابراین همیشه سعی می کنم در کارهایم روح امید موج بزند چرا که آدمی به امید زنده است .

بابک جهانبخش و پسرش

سلفی پسر و همسر بابک جهانبخش

نظر او درباره موسیقی تکراری

مخاطب تکرار را می پسندد تنها به این خاطر سراغ کارهای متفاوت می روم تا برچسب تکراری و یکنواخت بودن از روی من برداشته شود. در واقع من در این سال ها به این باور رسیده ام که مخاطبان ما تکرار را دوست دارند چون وقتی از شما می خواهند که کاری شبیه « من و بارون»، «چی شده» یا «دوست دارم» اجرا کنی یعنی من تکراری می خواهم. فضاها محدود می شود اما خب ما هم مطمئنا چیزی را که مخاطبان مان می پسندند را کار می کنیم. من تمام چیزهایی را که می خوانم به خصوص ترانه ها و کارهایی که مال خودم است، درواقعیت تجربه کردم و تمام شان برای من واقعی و ملموس است شاید برخی از این کارها حس الان من نباشند ولی کاملا حس شان کردم. به همین خاطر تا چیزی را باور نداشته باشیم نمی توانیم آن را به همان خوبی انتقال دهیم. پس اگر محبوب می شود به نحوی به سازنده آن نزدیک و با حس آن درگیر است. مثلا من «ایده آل» را برای پسرم آرتا خواندم. حاضرم قسم بخورم زمانی که موسیقی را شروع کردم هیچ حمایتی نشدم .اصلا تا زمانی که پای پول وسط باشد کارها خراب می شوند.چیزی که در کل این سال ها شنیده شده و برایش زحمت کشیده ام با پول به​دست نمی آید.چون کاری که ساخته می شود باید دلی باشد نه بیزینسی

بدون پشتکار ترانه ای سروده نمی شود

بابک جهانبخش پشتکار، تلاش و شناخت مخاطب را رمز موفقیتش در عرصه موسیقی دانست و گفت:باید عاشق کارت باشی تا بتوانی اثری ماندگاری در موسیقی به ثبت برسانی و این نه به پارتی نیاز دارد و نه پول. وی افزود:در مسیر خوانندگی ام نه پدر پولداری داشتم و نه حمایت مالی خاصی شدم و فقط از حمایت معنوی خانواده بخصوص پدرم برخوردار بودم که به من پشتگرمی داد تا با قوت به کارم ادامه بدهم .

به نیاز مخاطبم همیشه احترام گذاشتم

بابک جهانبخش می گوید:تولید یک آلبوم بسیار کار دشواری است و من در ساخت ترانه هایم احترام خیلی زیادی به مخاطبان جوان و طرفدارانم می گذارم بطوریکه بیش از80 درصد کارهایم را براساس نیاز مردم تهیه می کنم و 20 درصد مابقی فکر و علاقه خودم است. بگفته وی من میدانم مخاطب از من چه سبک از موسیقی را می خواهد و من اصلا” عادت ندارم فقط سلایق شخصی ام را به مردم تحمیل کنم. جهانبخش آلبوم اکسیژن را مثال زد و گفت در این آلبوم یک ترانه بسیار متفاوتی خواندم که خیلی از دوستان به من گفتند که این چه سبکی بود که خواندی. وی تصریح کرد:باید به مخاطب احترام گذاشت چرا که او به من باور دارد و آن سبکی را که دوست دارد از من می خواهد چون با این سبک به آرامش می رسد .

توبه کردم و آلبوم هایم را دیرتر منتشر می کنم

بابک جهانبخش در بخش دیگر از صحبت هایش در برنامه امروز هنوز تموم نشده با اشاره به خستگی ناشی از اجرای کنسرتهای مختلف گفت:انتشار زود به زود آلبوم هم تبعاتی دارد که برای اینکه به آن مبتلا نشوم قصد دارم آلبوم هایم را با فاصله زمانی بیشتر منتشر می کنم. این خواننده جوان کشورمان همچنین از ورود آلبوم جدیدش به نام “مدار بی قراری” از نمیه نخست شهریور امسال خبر داد و گفت:پس از ورود این آلبوم دیگر یک نفس راحت می کشم .

بلیت کنسرت ها گران نیست بلکه درآمدهای مردم کم شده

بابک جهانبخش در واکنش به گرانی بلیت کنسرتها گفت:من معتقدم قیمت بلیت گران نیست بلکه درآمد و دریافتی مردم اندک است که نمی توانند به کنسرتها بیایند. او افزود:در تمام دنیا هزینه بلیت کنسرت و سینما خیلی خیلی گرانتر از ایران است .

وی با اعلام آمادگی برای برگزاری کنسرتهای ارزان در مناطق جنوبی شهر افزود:من حتی حاضرم دستمزدم از بابت کنسرتها را به پایین ترن مبلغ برسانم تا افراد بیشتری به سالن های برگزاری کنسرت بیایند اما متاسفانه هزینه سالن های برگزاری کنسرتها بسیار بالا است و تهیه کنندگان کنسرت باید بیشتر مراعات دوستاران هنر را بکنند .

کلا بچه دار شدن چه حسی برای شما دارد؟

بچه دار شدن در کنار تمام سختی هایی که دارد، لذت های عجیبی هم دارد و حس خوبیبه زندگی انسان می دهد؛ مثلا روزهایی که آرتا خانه نیست، دائم حس می کنم که یک چیزی در خانه کم است و آن حس و حال همیشگی وجود ندارد .

تابه حال شده برای آرتا کم گذاشته باشید؟

به نظرم پدر بودن این نیست که فقط شما کار کنید و پول دربیاورید و زندگی را بچرخانید . به نظرم پدر بودن یا مادر بودن این است که شما در کنار تمام مسوولیت هایی که دارید، به شکل معنوی هم باید کارهایی را برای فرزندتان انجام دهید . باید اعتراف کنم که به دلیل مشغله های کاری که داشته ام، در بخش کارهای معنوی، شاید برای آرتا کم گذاشته باشم و این کمی آزارم می دهد .

تا به حال شده هنگام اجرای یک آهنگ در کنسرت، شعر را فراموش کنید؟

بله؛در این جور مواقع یا خواندن آهنگ را به مردم واگذار می کنیم یا با شعر غلط ادامه می دهیم یا اینکه می گوییم یادم رفت .

بابک جهانبخش و همسرش

بابک جهانبخش به همراه خانواده

شده که اتفاق بدی هنگام اجرای کنسرت ها برایتان رخ داده باشد؟

بله؛ متاسفانه این اتفاق افتاده است؛ مثلا من یک بار 12 اجرای پشت هم در برج میلاد داشتم و به شدت سرما خورده بودم و قبل از اجرای هر کنسرت، آمبولانس می آمد و آمپول دگزامتازون می زدم و می رفتم روی استیج! این موضوع خیلی هم روی متابولیسم من تاثیر گذاشت و خیلی از چاق شدن ها و لاغر شدن هایم هم به همین دلیل بود که روی سیستم بدنی ام تاثیر گذاشته بود .

در همه اجراهای خود زنده می خوانید؟

بله؛ من همیشه زنده خوانده ام . اصلا معتقد هستم که اگر قرار است پلی بک بخوانم، اصلا چرا باید کنسرت اجرا کنم!؟ کنسرت یعنی خواننده باید اجرای زنده داشته باشد . به نظرم خواندن و آرتیست بودن ذاتی است و من همیشه وقتی می خواندم، خودم را می دیدم و دوست داشتم همیشه خودم باشم و از کسی تقلید نکنم و جای کسی نباشم .

الان هم ادعا می کنم که در 10 سالی که در موسیقی هستم چون از صدای کسی تقلید نکردم، کسی هم نیامده که صدایش شبیه من باشد .

برای آینده و شغل آرتا هم فکر می کنید؟

خیلی زیاد . در وهله اول به سلامتش فکر می کنم و به اینکه همیشه سالم باشد . امیدوارم در هر زمینه ای که خودش دوست دارد موفق باشد؛ گرچه فکر می کنم او هم موزیسین می شود . گرایش بسیار زیادی به موسیقی دارد و مدام آهنگ های مرا می خواند .

جوایز

برندهٔ تندیس بهترین قطعهٔ موسیقی پاپ، بخش کارشناسی، از اولین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی ما در سال ١٣٩١ برای قطعه من و بارون .

برندهٔ بهترین آهنگ تیتراژ برنامه های تلویزیونی در نوروز سال 1396 برای قطعهٔ بوی عیدی.

بابک جهانبخش خواننده

بابک جهانبخش خواننده پرطرفدار ایرانی

تک آهنگ های بابک جهانبخش

  1. ازم دوری نکن
  2. باغ بلور
  3. سپیده
  4. چیکار کنم
  5. دوباره
  6. همیشه
  7. من که باورم نمیشه
  8. پایان
  9. فکرشو کن
  10. تازگیا
  11. خاطره
  12. کاسهٔ گندم
  13. دریا
  14. پناهم بده
  15. منو از یاد ببر
  16. تابلوهای نقاشی (دمو)
  17. تمومه
  18. تیک و تیک
  19. سخته
  20. دوست دارم
  21. عاشقم کن (با دکلمهٔ سید علی ضیاء)
  22. آتیشم بزن
  23. دلسرد نشو از عشق
  24. بی تو می میرم
  25. تو چشمای منی
  26. برف
  27. صدای عشق
  28. فراموش کردم
  29. دریا (remix)
  30. سکوت
  31. طهران
  32. مثل همه
  33. به کسی چه
  34. اینا یعنی عشق
  35. خواب
  36. یه ساعت فکر راحت
  37. روزای ابری
  38. منظومه احساس
  39. کافه پاییز
  40. بوی عیدی
  41. دیوونه جان
  42. تو که حساسی
  43. حوای من
  44. پریزاد

پسر بابک جهانبخش

عکس زیبا از پسر بابک جهانبخش

آلبوم های بابک جهانبخش

چی شده (13 آذر 1384)

1می دونمسالیا هوشمندبابک جهانبخششاهین خسروآبادی

2چی شدهرویا مجد آریاپیام هوشمندشاهین خسروآبادی

3یادتهداود بصیریشاهین خسروآبادیشاهین خسروآبادی

4حضوربهزاد جعفریبابک جهانبخششاهین خسروآبادی

5خورشید و ماهپیام هوشمندبابک جهانبخششاهین خسروآبادی

6مادربهزاد جعفریبابک جهانبخششاهین خسروآبادی

7زمزمهفرامرز جعفریبابک جهانبخش و شاهین خسروآبادیشاهین خسروآبادی

8تک و تنهافرامرز جعفریملودی ترکیشاهین خسروآبادی

9خداحافظمسعود هوشمندپیام هوشمندشاهین خسروآبادی

10یکی بود یکی نبودداود بصیریبابک جهانبخششاهین خسروآبادی

11نا مهربونیفرامرز جعفریبابک جهانبخششاهین خسروآبادی

12ریمیکس

بی اسم (22 آبان 1387)

شمارهنام قطعهترانه سراآهنگسازتنظیم کننده

1اگه نباشیبابک صحراییبابک جهانبخشپوریا حیدری

2فالمهدیه عربعلی صمدیپوریا حیدری

3رسمش نبودبهاره رسول زادگانبابک جهانبخشپوریا حیدری

4برو دیگهترانه مکرمبابک جهانبخشپوریا حیدری

5زمستوننغمه قاسمیبابک جهانبخشپوریا حیدری

6به کی داری فکر می کنیمریم اسدیبابک جهانبخشپوریا حیدری

7از چشم منحمیدرضا صمدیبابک جهانبخشپوریا حیدری

8تازگیاعلی بحرینیبابک جهانبخشپوریا حیدری

9چی نصیبت میشهمریم اسدیبابک جهانبخشپوریا حیدری

10می میرممهدیه عرببابک جهانبخشپوریا حیدری

11فکرشو کنداریوش شهریاریبابک جهانبخشپوریا حیدری

بابک جهانبخش لاکچری

تصویری زیبا از بابک جهانبخش

احساس (30 خرداد 1389)

1با توامیر مسعود میردامادیبابک جهانبخشبابک جهانبخش

2احساسزینب علاقهپیام هوشمندپیام هوشمند

3رفتی و شکستیزینب علاقهبابک جهانبخشپیام هوشمند

4کجاییامیر مسعود میردامادیپیام هوشمندپیام هوشمند

5یاد توداریوش شهریاریبابک وزیریپوریا حیدری

6بد نیستمریم اسدیبابک جهانبخشپیام هوشمند

7بی ستارهسمیه کاویانیبابک جهانبخشپوریا حیدری

8بیخودیمریم اسدیبابک جهانبخشپوریا حیدری

9به کسی چهنغمه قاسمیبابک جهانبخشپوریا حیدری

10بخشیدمتبابک صحراییبابک جهانبخشپیام هوشمند

11پناهم بدهبابک صحراییبابک جهانبخشپوریا حیدری

زندگی من (17 خرداد 1390)

1باور کنبابک جهانبخشبابک جهانبخشامیرحسین اویسی

2زندگی منمحسن شیرالیبابک جهانبخشانوشیروان تقوی

3دوست دارمبابک جهانبخشبابک جهانبخشبابک جهانبخش

4هذیونعلی بحرینیپیام هوشمندپیام هوشمند

5عاشقیمریم اسدیبابک جهانبخشانوشیروان تقوی

6افسانهمحسن شیرالیبابک جهانبخشامیر حسین اویسی

7عادتسالیا هوشمندپیام هوشمندبابک جهانبخش

8تو رو می خواممریم اسدیانوشیروان تقویانوشیروان تقوی

9گذشتهرویا مجد آریابابک جهانبخشانوشیروان تقوی

10انگیزهامیر مسعود میردامادیپیام هوشمندپیام هوشمند

من و بارون (21 تیر 1391)

1همه دنیامیاحا کاشانیبابک جهانبخشکوشان حداد

2دیدنی شدیسید محمد کاظمیپیام هوشمندپیام هوشمند

3ای دلبابک جهانبخش و پیام هوشمندبابک جهانبخشبابک جهانبخش

4مواظب خودت باشعلیرضا پیروزیبابک جهانبخشسعید مدرس

5من و بارونبابک جهانبخشبابک جهانبخشبابک جهانبخش

6به خودت باختمتمحسن شیرالیبابک جهانبخشکوشان حداد

7ایدئالمحسن شیرالیبابک جهانبخشامیر فتحی

8اقرارمحسن شیرالیبابک جهانبخشهومن نامداری

9ای کاشسید محمد کاظمیبابک جهانبخشعلی واریان

10دوباره (ریمیکس)علی بحرینیبابک جهانبخشپیام هوشمند

11من و بارون (با هم صدایی رضا صادقی)بابک جهانبخشبابک جهانبخشبابک جهانبخش

اکسیژن (22 مرداد 1392)

1اکسیژنمحسن شیرالیبابک جهانبخشکوشان حداد

2منو نگاه کنیاحا کاشانیبابک جهانبخشمیلاد هاشمی

3تا حالا شدهبابک جهانبخشبابک جهانبخشبابک جهانبخش

4یه چیزی میگیعلی بحرینیپیام هوشمندپیام هوشمند

5بسه دیگهترانه مکرمبابک جهانبخشرضا تاجبخش

6رازمحسن شیرالیبابک جهانبخشبابک جهانبخش

7چه حس خوبییاحا کاشانیبابک جهانبخشکوشان حداد

8رویای شیرینمحسن شیرالیبابک جهانبخشانوشیروان تقوی

9عذابمحسن شیرالیبابک جهانبخشاشکان آبرون

10فقط به عشق تومریم اسدیعماد طالب زادهمعین راهبر

11روز مرگیبیتا طاعیپیام هوشمندپیام هوشمند

12خونهیاحا کاشانیبابک جهانبخشرضا تاجبخش

مدار بی قراری (23 شهریور 1393)

1معجزهمحسن شیرالیامیر میلاد نیکزادامیر میلاد نیکزاد

2مدار بی قراریمحسن شیرالیبابک جهانبخشامیر حسین اویسی

3همین یه بارمحسن شیرالیبابک جهانبخشرضا تاجبخش

4جاه طلبمحسن شیرالیبابک جهانبخشنیمان

5اسطورهمحسن شیرالیانوشیروان تقویانوشیروان تقوی

6حواست نیستمحسن شیرالیبابک جهانبخشمسعود همایونی

7عاشقتربابک جهانبخشبابک جهانبخشانوشیروان تقوی

8اشتباهمحسن شیرالیبابک جهانبخشرضا تاجبخش

9هنرمندمحسن شیرالیبابک جهانبخشامیر حسین اویسی

10اعترافمحسن شیرالیبابک جهانبخشامیر حسین کاشانیان

11هویتمحسن شیرالیبابک جهانبخشمسعود همایونی

12دلتنگیمحسن شیرالیبابک جهانبخشمعین راهبر

بابک جهانبخش و همسرش  

سلفی بابک جهانبخش و همسرش

حالم خوبه (21 اردیبهشت 1395)

1حالم خوبهامیرمسعود میردامادیبابک جهانبخشامیرحسین اویسی

2تصمیمحامد صوفی پوربابک وزیریآرون حسینی

3تو رو دوست دارمعلی استیریبابک جهانبخشانوشیروان تقوی

4پاییزبابک جهانبخشبابک جهانبخشرضا تاجبخش

5جاذبهامیرمسعود میردامادیپیام هوشمندپیام هوشمند

6شایدبابک باباییآصف بایرامزادهمسعود همایونی

7خاصمحمد کاظمیامیرعلی زمانیانامیرحسین اویسی

8هرگزمحسن شیرالیبابک جهانبخشامیرحسین اویسی

9باید برممهدیه عربپیام هوشمندپیام هوشمند

10می ترسممهران هادیانبابک جهانبخشاشکان آبرون

موزیک ویدیو

  1. 29 اسفند 1394اینا یعنی عشقامین شاکرمحمد قاسمیانویژه برنامه نوروز 1395 از شبکه یک ایران
  2. 15 دی 1395یه ساعت فکر راحتوحید امینیحمید امینیگروه تولید :حمید رضائیان و ایمان صادقی
  3. 5 اسفند 1395شایدآرش رئوفاکسیر نویناین قطعه زیبا ششمین قطعه از آلبوم حالم خوبه می باشد.
  4. 1 فروردین 1396بوی عیدیگروه بوی عیدی (شبکه یک)شبکه یک سیمااین قطعه به عنوان تیتراژ ویژه برنامه نوروزی بوی عیدی با اجرای مژده لواسانی
  5. تیر ماه 1396منظومه احساسوحید امینیاکسیر نوین

اجراهای تلویزیونی

  1. اجرای زنده ترانه من و بارون و بخشی از ترانه دوست دارم در ویژه برنامه شب یلدا از شبکه 3 سیما با مجریگری احسان علیخانی
  2. اجرای ترانه های بخشیدمت، کاسهٔ گندم، دریا، منو از یاد ببر، عاشقم کن، افسانه و… به صورت ضبط شده در برنامه رادیو هفت شبکه آموزش سیما
  3. دو بار حضور در برنامهٔ خوشا شیراز و اجرای آهنگهای:عاشقم کن، انگیزه، گذشته، دوست دارم، چی شده و…
  4. اجرای آهنگ پناهم بده در ویژه برنامه نوروز 1390 از شبکه 2 سیما
  5. حضور در ویژه برنامه نوروز 1390 با مجریگری رضا رشیدپور و اجرای ترانه های دوست دارم و رفتی و شکستی.
  6. اجرای آهنگ دوست دارم در ویژه برنامه تحویل سال 1391 (کافه ترانه) از شبکه 2 سیما
  7. حضور در برنامه تلویزیونی نیمروز از شبکه 3 سیما. تیتراژ این برنامه نیز ترانه «عاشقم کن» از کارهای بابک جهانبخش بود.
  8. حضور در برنامهٔ ساعت 25 با مجریگری محمودرضا قدیریان از شبکهٔ تهران.
  9. تیتراژ برنامه برف می باره در شب یلدا.
  10. حضور در ویژه برنامه نوروز 1394 با مجریگری احسان علیخانی به همراه پسرش و اجرای زنده بخشی از آهنگ برف.
  11. او همچنین در برنامه گفت که ترانهٔ ایدئال در آلبوم من و بارون برای پسرش «آرتا» خوانده است. همچنین موزیک ویدیوای نیز از او در برنامه پخش شد.
  12. حضور در برنامهٔ خندوانه با مجریگری رامبد جوان در نوروز 1395 و اجرای آهنگ اکسیژن.
  13. حضور در برنامهٔ دورهمی با مجریگری مهران مدیری و اجرای ترانه های ایدئال و بی تو می میرم.
  14. حضور در برنامهٔ امروزی ها از شبکهٔ یک سیما با مجریگری پدرام کریمی و پخش موزیک ویدیویی از او به اسم یه ساعت فکر راحت و پخش آهنگ بی تو می میرم.
  15. حضور در ویژه برنامه تحویل سال 1396 از شبکه یک سیما به نام بوی عیدی با مجریگری مژده لواسانی که آهنگ بوی عیدی او تیتراژ این برنامه بود.

عکس های بابک جهانبخش

 بابک جهانبخش

عکس بابک جهانبخش با تیپ قرمز

عکس بابک جهانبخش

تصاویر دیدنی از  بابک جهانبخش

 بابک جهانبخش

 بابک جهانبخش در خارج از کشور

babak jahanbakhsh

همسر دوم  بابک جهانبخش

 بابک جهانبخش

 بابک جهانبخش در کنار پسرش

محمدرضا گلزار و بابک جهانبخش

محمدرضا گلزار در کنار  بابک جهانبخش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها