مهران مدیری مهدی طارمی و سحر قریشی را با خاک یکسان کرد + فیلم

کنایه سنگین و جنجالی مهران مدیری به مهدی طارمی و سحر قریشی را در این صفحه ببینید.

مهران مدیری مهدی طارمی و سحر قریشی را با خاک یکسان کرد + فیلم

مهران مدیری در برنامه امشب دورهمی با طرز جالب به ماجرای عکس های جنجالی مهران مدیری و سحرقریشی پرداخت و حسابی از خجالت این دو نفر در امد . مهران مدیری با اشاره به عکس های اتلیه ایه این بازیگر و فوتبالیست با این دو نفر شوخی کرد .. 

 

 

 

 

درخواست عجیب مهدی طارمی از سحر قریشی درباره ازدواج

 

درخواست عجیب مهدی طارمی از سحر قریشی درباره ازدواج

 

خبر ازدواج مهدی طارمی و  سحر قریشی  اینروزها همه ی فضای مجازی را پر کرده است و امروز می‌خواهیم به این مسئله بپردازیم. سحر قریشی اینروزها به ارتباط هایش جواب نمی‌دهد. او تصمیم گرفته گفتگو نکند و برای خیلی ها سوال است که چرا این بازیگر سینما و تلویزیون سکوت کرده است.

در همین زمینه شنیده می‌شود مهدی طارمی که خود اصلا گفت و گو نمی‌کند، به سحر قریشی هم که گفته میشود قرار است ازدواج کنند، تاکید کرده گفت و گو نکند تا آب ها از آسیاب بیفتد. اظهارات قریشی درمورد ورود بانوان به استادیوم، جنجال ساز شد.

درخواست عجیب مهدی طارمی از سحر قریشی درباره ازدواج

تقاضای مهدی طارمی از سحر قریشی

درخواست عجیب مهدی طارمی از سحر قریشی درباره ازدواج

بیوگرافی سحر قریشی

اسم:سحر قریشی 

تاریخ تولد:۱۳۶۶/۱۰/۶

محل تولد :تهران

سحر قریشی «زاده ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران» بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.او درسال 88 با بازی در فیلم سینمایی لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد.سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی دراین فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

سحر قریشی پس ازآن از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا وی را انتخاب کرد.او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

درخواست عجیب مهدی طارمی از سحر قریشی درباره ازدواج

مهدی طارمی  و سحر قریشی

بیوگرافی مهدی طارمی

اسم:مهدی

اسم خانوادگی:طارمی

تاریخ تولد:۱۳۷۱/۴/۲۷

محل تولد:بوشهر

تاهل:مجرد

پای تخصصی :راست

بازیکن تیم :پرسپولیس

عدد پیراهن :۹

مهدی طارمی در 27 تیر ماه سال 71 در بوشهر متولد شد.

درخواست عجیب مهدی طارمی از سحر قریشی درباره ازدواج

او بازیکن تیم ملی فوتبال است ودر اردیبهشت سال 93 به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران پیوست. او همینطور پیشینه بازی در تیم های شاهین بوشهر و ایران جوان بوشهر را دارد.

جشن تولد ٢٩ سالگی سحر قریشی شب گذشته با حضور برخی بازیگران و طرفداران این بازیگر محبوب در برج میلاد تهران برگزار شد .سحر قریشی عکس هایی از جشن تولدش را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید. سحر قریشی (زاده 6 دی 1366 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی

پوریا پورسرخ در تولد سحر قریشی

سحر قریشی

تولد 29 سالگی سحر قریشی

سحر قریشی

کیک تولد سحر قریشی

سحر قریشی

تولد سحر قریشی در برج میلاد

سحر قریشی

تیپ سحر قریشی در روز تولدش

مهران اخوان ذاکری همسر سابق سحر قریشی ناگفته هایی جالب درباره زندگی با سحر و دلیل طلاق از او میگوید.

(عکس) ماجرای عکس‌های لو رفته مهدی طارمی و سحر قریشی!

 انتشار تصاویر آتلیه‌ای مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی با واکنش های زیادی همراه شد و این سوال را مطرح کرد که این عکس ها چگونه لو رفتن و منتشر شدند.

انتشار تصاویر دو نفره مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی بار دیگر این دو چهره سرشناس را در کانون توجهات قرار داد. اما این تصاویر چگونه لو رفت؟

بسیاری به آتلیه‌ای که از طارمی و قریشی عکاسی کرده شک برده‌اند، برخی هم می‌گویند گوشی یکی از آن‌ها هک شده و عکس‌ها به دست افراد فرصت‌طلب افتاده، اما از قرار معلوم موضوع از جای دیگری آب می‌خورد. آن‌چه که برای نزدیکان قریشی مسلم شده این است که مظنون آشنا بوده و از روی حسادت‌های زنانه دست به چنین کاری زده است.

از قرار معلوم خانواده سحر قریشی قصد دارند با مراجعه به پلیس فتا و در اختیار قرار دادن اطلاعات موجود موضوع را از طریق قانونی پی‌گیری کنند.

(تصویر) عکس‌های مهدی طارمی با خانم بازیگر چگونه لو رفت؟

 

شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی از کجا شروع شد؟

آبان سال ۹۶ بود که شایعاتی مبنی در خصوص ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد. این شایعه از آنجا شروع شد که مهدی طارمی در توئیتر مطلبی را منتشر کرده بود و حسین ماهینی کاپیتان وقت پرسپولیس، به نحوی آن را بازتاب داد که هواداران پرسپولیسی متوجه شدند مهاجمشان قرار است به زودی ازدواج کند.

به دنبال این توئیت عده‌ای شایعه ازدواج طارمی با سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، را مطرح کردند که در نهایت طارمی به این موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

 

(تصویر) ماجرای عکس‌های لو رفته مهدی طارمی و سحر قریشی!

 

واکنش سحر قریشی به ارتباط با طارمی و انتشار تصاویر خصوصی

سحر قریشی، اما اولین نفری بود که به این موضوع واکنش نشان داده و در استوری خود ضمن کنایه‌هایی که به طارمی زده سعی دارد خودش را از این ماجرا مبرا کند.
 
 

(عکس) ماجرای عکس‌های لو رفته مهدی طارمی و سحر قریشی!

دلیل جدایی سحر قریشی از همسرش مهران اخوان

سحر قریشی متولد 1366 است بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید . همسر سابق او مهران اخوان ذاکری است

همه طلاق های پر سرو صدای سینمای ایران که از گذشته تا به حال حاشیه های زیادی را هم در بر داشته است وحالا ازدواجی که در ظاهر بسیار خوب و عاشقانه شروع شده بود.در ادامه گفتگویی با همسر اول سحر قریشی را میخوانید که از دلیل طلاق شان میگوید .

همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته” اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود. همسرم همواره مشوق و پشتیبانم بوده است.

اما اکنون دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم. پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند.

اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند به غیر از تهیه کننده فیلم “دلنوازان” که با من برخورد بدی هم داشت.

جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد. به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟

در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند.

نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که “پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند.”

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها