جدیدترین سلفی بهرام رادان + عکس

جدیدترین عکس سلفی بهرام رادان را در ادامه مشاهده می کنید.

جدیدترین سلفی بهرام رادان + عکس

جدیدترین عکس سلفی بهرام رادان را در ادامه مشاهده می کنید. بهرام رادان تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد . چندی پیش بهرام رادان با انتشار یک عکس در کنار یک زن در صفحه اینستاگرامش خبر عروسی اش را داد ! اما این خبر واقعیت نداشت و دروغ سیزده او بود ! این عکس در واقع مربوط به حضور او در یک فیلم آمریکایی می باشد. مادر بهرام رادان می گوید ازش دلخور هستیم و دوست داریم زودتر ازدواج کند و ما هم بچه هایش را ببینیم ولی هنوز قانع نشده است، رادان در پاسخ به این دلخوری می گوید : فعلا برنامه اى براى رفع این دلخورى ندارم، شاید کمى رازیانه دم کرده موجب التیام موقت این دلخورى بشود.

 

b3563b1c-0576-49bf-a643-d41990e57298

 

طرفدار دو آتیشه استقلال

بهرام رادان به شدت فوتبالی است، فرصت گیر بیاورد با رفقایش فوتبال بازی می کند و یک استقلالی دو آتیشه است هر جایی که صحبت از فوتبال و استقلال و پرسپولیس باشد سینه چاک از استقلال طرفداری می کند.

 

AHZAR-1

 

حمل مشعل بازی های المپیک ۲۰۱۸

کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۱۷ که اسپانسر بازی های المپیک بود، از بهرام رادان درخواست کرد تا مشعل بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را حمل نماید. او با این درخواست موافقت نمود و در این مورد گفت که حمل مشعل حس خیلی خوبی برای او به ارمغان می آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها