گریه شدید بهاره رهنما برای دخترش پریا در برنامه تلویزیونی + فیلم

بغض و گریه بهاره رهنما برای دخترش پریا را در برنامه خندوانه می بینید.

گریه شدید بهاره رهنما برای دخترش پریا در برنامه تلویزیونی + فیلم

بغض و گریه بهاره رهنما برای دخترش پریا را در برنامه خندوانه می بینید. بهاره رهنما از ازدواجش با پیمان قاسم خانی صاحب دختری به نام پریاست و بعد از ازدواج با امیرخسرو عباسی صاحب یک دختر ناتنی شد این دختر حاصل ازدواج امیرخسرو عباسی از همسر اولش است.

 

 

پیمان قاسم‌خانی (همسر سابق بهاره رهنما): «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم، ندیده بودم.»

 

پیمان قاسم خانی پیمان قاسم خانی همسر اول بهاره رهنما در کنار دخترش پریا

 

 

پیمان قاسم‌خانی: «وقتی وارد کار فیلمنامه‌نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و همیشه در مقابل پیشنهاد برخی افراد که می‌گفتند بازی کن، می‌گفتم من بازیگر نیستم، فیلمنامه‌نویس هستم. آقای داودنژاد بهاره را در فیلم دیگری دیده بود و قرار بود در فیلم عاشقانه بازی کند.

 

بهاره رهنما
 
تصویری جالب از بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون

 

من و بهاره رهنما آن زمان نامزد بودیم. آقای داودنژاد خیلی اصرار کرد که نقش مقابل بهاره را خودم بازی کنم اما من قبول نمی‌کردم تا اینکه پس از حدود دو هفته به من گفت این فیلم یک فیلم بسیار عاشقانه است و هر پسری جایت بازی کند کلی دیالوگ عاشقانه به نامزدت می‌گوید و همین حرفش باعث شد که بازی در فیلم «عاشقانه» را پذیرفتم و با پول آن هم عروسی گرفتیم.»

 

 

صحبت‌های بهاره رهنما در قسمتی از مجموعه «شام ایرانی» که گفته بود «دخترهای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمن و طرز فکرشون لر» با واکنش‌های زیادی موجه شد. رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خواستار برخورد با وی شد.

 

 

بهاره رهنما
 
بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون

بهاره رهنما در این پیام صوتی اظهار داشت: من رگ و ریشه‌ای مشترک با لر زبان‌های کشور دارم، پدر و مادر من و همچنین خودم در اراک به دنیا آمده‌ایم. سوءتفاهمی که رخ داده فقط یک موج است برای تفرقه افکندن بین مردم و هنرمندانی که از بطن مردم آمده‌اند، به خصوص افرادی مثل من که به جامعه بیشتر توجه نشان می‌دهند، در فعالیت‌هایی که به عموم مردم مربوط می‌شود مشارکت دارند و این را وظیفه خود می‌دانند؛ مثل سیل‌های اخیر، زلزله‌هایی که رخ داد، کمپین‌هایی که من برای حمایت از بانوان بدسرپرست راه‌اندازی کردم.

 

بهاره رهنما
 
بهاره رهنما در کنار همسر دومش امیر خسرو عباسی

 

او افزود: من هیچ‌گاه قصد توهین به هیچ قومیتی در ایران را نداشتم، اشاره من در ویدئویی که حاشیه‌ساز شده به قوم لر نبوده، متأسفانه خیلی از دوستان و فعالان لر زبان به خوبی گوش نداده‌اند؛ اشاره من به فیلم «دختر لر» است که اولین فیلم ناطق سینمای ایران است و خیلی قدیمی است. یعنی من به قدمت یک فیلم اشاره کردم و بعد به فیلم‌های امروزی، آن هم نه اینکه من اشاره کنم من در این بخش از مجموعه «شام ایرانی» دارم نقش یک خواهر شوهر خیلی کم عقل و عصبی را بازی می‌کنم.

 

 

این بازیگر خاطرنشان کرد: در واقع ما در این صحنه مشغول نمایش بازی کردن هستیم؛ ما آنجا نمایش بازی می‌کردیم، نقش‌ها تقصیم شد و سپس شروع کردیم به بداهه دیالوگ گفتن؛ یعنی این هیچ ربطی به دیدگاه من ندارد، من در نقش یک انسان عصبی و کم فهم داشتم به عروس جدید طعنه می‌زدم. آیا اگر یک نفر نقش یک انسان فاسد را بازی کند اینگونه برداشت می‌شود که او واقعاً فردی فاسد است؟

 

 

این بازیگر گفت: امیدوارم صدای من را همه بشنوند و اتفاقی رخ ندهد که افرادی مثل من که اینقدر قلبشان برای کارهای خیر و مردمشان می‌تپد گوشه‌ عزلت بگیرند. غیر از خدا از چیزی نمی‌ترسم و نیازی نیست که بخواهم دروغ بگویم یا چیزی را پنهان کنم. خواهش می‌کنم کسانی که برایشان مهم است قسمت اول شام ایرانی را ببینند و متوجه شوند که این بخش یک بخش نمایشی بوده و حتی در این بخش هم ما هیچ شوخی با اقوام لُر نکردیم؛ ما قدمت قدیمی‌ترین فیلم سینمای ایران را با فیلم‌های امروزی قیاس کردیم که آن هم دیدگاه من نیست و دیالوگی بود که در نقش آن فرد عصبی گفتم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها