استایل شیک و لاکچری گلشیفته فراهانی در سوئیس + تصاویر

استایل شیک و لاکچری گلشیفته فراهانی در سوئیس را در ادامه می بینید.

استایل شیک و لاکچری گلشیفته فراهانی در سوئیس + تصاویر

رهاورد فراهانی (زادهٔ ۱۹ تیر ۱۳۶۲) شناخته‌شده با نام گلشیفته فراهانی هنرپیشه، خواننده و نوازنده اهل ایران است. گلشیفته فراهانی در ۳۵ فیلم نقش داشته‌است که بسیاری از آن‌ها در جهان شناخته شده‌اند. در جایزه سزار ۲۰۱۴، برای بازی در سنگ صبور نامزد دریافت جایزه امیدبخش‌ترین بازیگر زن شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سه قاره را برای بازی در بوتیک دریافت کرد. گلشیفته فراهانی در فیلم درام درباره الی (۲۰۰۹) درخشید، فیلمی که جایزه بهترین روایت جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۰۹ و خرس نقره‌ای را از جشنواره بین‌المللی فیلم برلین دریافت کرد. پس از این فیلم، او هرگز در ایران کار نکرد. گلشیفته فراهانی  هم‌اکنون در پاریس، فرانسه زندگی می‌کند و از اعضای آکادمی اسکار است.

استایل جدید گلشیفته فراهانی+عکس

 

ماجرای بچه دار شدن گلشیفته فراهانی

چند وقتی است در فضای مجازی شایعات زیادییرامون باردار شدن  گلشیفته فراهانی  به گوش می رسد . پیج های مختلف شایعه باردار بودن او را به شکل گسترده ای منتشر کرده اند و با انتشار ویدیوی زیر اظهار داشتند که او حامله است . تا به حال خود گلشیفته فراهانی واکنشی به این شایعات نشان نداده و سکوت کرده است.

 

گلشیفته-فراهانی-600x600

 

اعتراف تازه گلشیفته فراهانی در مورد خروج از ایران

بازیگر زن ایرانی سینمای هالیوود که چند سال پیش از کشورمان خارج شد حالا یکی از بدترین خاطرات خود را خروج از کشور عنوان کرده است.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دنیای تصویرآنلاین،گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی این روزها با فیلم نغمه های عرب در جشنواره ونیز حضور دارد. وی مصاحبه ای با ریپابلیکا انجام داده است که در زیر آن را می خوانید.

 

گلشیفته فراهانی

 

نقش سلما در (نغمه‌های عرب) کیست؟

سلما یک روانشناس متولد تونس است. او تونس را در ده سالگی ترک کرده. وقتی که روانشناس می‌شود،تصمیم به بازگشت می‌گیرد، و فکر می‌کند می‌تواند کمک کند. سلما عقیده دارد که مردم نیاز به حرف زدن و گوش دادن دارند. اما این ظاهر داستان است. فکر می کنم در آخر فیلم به سلما باید کمک شود. زمانی که فیلمنامه را خواندم، خیلی خندیدیم. فیلمنامه بسیار بامزه بود و در عین حال سرسری نبود. عمق داشت. طنزی داشت که باعث تفکر شما می‌شود.

 

گلشیفته فراهانی

نغمه های عرب درباره شرایط زنان مسلمان در کشورهای مسلمان حرف دارد.دراین باره با کارگردان صحبت کردید؟

من فکر می‌کنم چیزی که مانلی می‌خواست این بود که بیشتر نغمه های عرب داستانی جهانی دارد و می‌تواند در هر جایی رخ بدهد . البته به فرهنگ تونس ارتباط دارد.اما همانطور که در فیلم می‌بینید زنان قوی‌تر از مردان هستند.

شما در پروژه‌های متنوعی ایفای نقش کرده ‌اید از پروژه‌های هالیوودی تا شاهکاریی از فیلمسازانی مانند اصغر فرهادی یا فیلم‌های مستقل. چقدر تغییر لهجه برای‌تان چالش برانگیز بوده. از نظر شما چه تفاوتی میان فیلم‌های با بودجه کلان و پروژه های مستقلی مانند «نغمه‌های عرب» وجود دارد؟

فکر می‌کنم بخشی از این به شخصیت خودم برمی‌گردد که نمی‌خواهم در یک قالب باقی بمانم. نمی‌خواهم بازیگر سینمای مستقل باشم یا بازیگر سینمای فیلم‌های پول پاروکن یا بازیگر فیلم‌های ایرانی یا فرانسوی یا اسپانیایی هر چیز دیگری باشم. نمی‌خواهم به عنوان نمادی شناخته شوم. شخصیت من هم اینطوری است. در دی ان ای من است. من هر محدودیتی را می شکنم. بنابراین کار در سینماهای مختلف بخشی از این ویژگی است. در عین حال بیشتر احساس می‌کنم به سینمای مستقل تعلق دارم. چون در سینمای مستقل مشارکت، گفت وگو بیشتر است. مقدار زیادی باید دقت داشته باشی،تلاش کنی، عرق بریزی..

 

گلشیفته فراهانی

بهترین لحظه هنری و بهترین لحظه‌ایی که در کارنامه خود داشتید.

فکر می‎کنم بهترین و بدترین لحظه زندگی من خروجم از ایران باشد. بدترین بود، دردناک بود. پر از زخم بود. در عین حال اوج گیری من شد. ..من تابعیت فرانسه را دارم. در اروپا زندگی می‌کنم. بیشتر شهروند اروپا و دنیا هستم. خوش شانس بودم که پس از خروج از ایران و رفتن به کشورهای مختلفی مانند آمریکا توانستم بفهمم کجا زندگی کنم. سالهاست در فرانسه زندگی می‌کنم. من کشور فرانسه و مردم وفرهنگش را دوست دارم. به لحاظ ذهنی تاوان فراوانی دادم تا بتوانم خودم را در یک فرهنگ سنگین و عظیم جا بدهم. من حالا خودم را فرانکوفون می‌دانم. پاسپورت فرانسوی دارم.

چه احساسی دارید که در اینجا حضور دارید .یکی از بازیگران همکار شما آدام درایور برای شیرطلایی رقابت می‌کند. نمی‌دانم فیلم او را (داستان ازدواج) را دیده‌اید که شانس بزرگی برای جایزه دارد؟

 

گلشیفته فراهانی

حضور در ونیز به خصوص برای جشنواره همیشه شگفت‌انگیز بوده. من احساس می‌کنم در میان خانواده ام هستم. چون چند سال پیش در هیات داوران بودم و بارها به جشنواره آمده‌ام. دقیقا همه محل‌ها را می‌شناسم..البته وقتی خودمان در جشنواره فیلم داریم، وقت دیدن فیلم‌های دیگر را نداریم یا اینکه وقت کارهای دیگر. اما برای آدام درایور آرزوی موفقیت می‌کنم. و همینطور دیگر بازیگران. به هر حال جشنواره ونیز یک جشن است.

ما همه دورهم جمع می‌شویم تا برای سینما جشن بگیریم. به خصوص سینمای این روزها که آُسیب‌پذیرتر شده. پس ما بخاطر فیلم‌ها دور هم جمع می‌شویم تا جشنی بگیریم برای تلاشی که انجام داده ایم. من بودن کنار بقیه را ارج می‌گذارم. چه چیزی بهتر از این. این که من چه کسی هستم، ما چه فیلمی ساختیم، در چه بخشی فیلم داریم، چه جایزه‌ایی قرار است بگیریم، اهمیت ندارد. فقط دور هم جمع شدیم . این شگفت انگیز است.//اقتصاد نیوز

 

گلشیفته فراهانی

جنجال جدید گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی پس از آنکه برای به دست آوردن شهرت وعنوان در سینماهای جهان از کشور خارج شد، نمی‌دانست که برای رسیدن به خانه ای ایمن در هالیوود مجبور است تا جسم خود را حراج کند.  

این بازیگر طردشده سینما باز هم با انتشار تصویری از مصاحبه خود با یک روزنامه فرانسوی خبرساز شد.

وی در این مصاحبه هویت و ملیت خود را فراموش کرده است و خود را متعلق به هیچ قوم و ملتی نمی‌داند. جالب است که چندی پیش گلشیفته با انتشار ویدئویی خروج از ایران را اشتباهی بزرگ خوانده و ابراز ندامت کرده بود.// باشگاه خبرنگاران

 

گلشیفته فراهانی

بخشی از حرف‌های گلشیفته فراهانی:

 فرانسه کشوری است که با آن وفق دارم در آنجا زندگی می‌کنم.

 بیشتر شهروند اروپا و جهان هستم تا خانه اصلی خودم.

 بعد از ترک ایران خوشحالم که فهمیدم باید کجا باشم و چند سال است که در فرانسه هستم.

 عاشق فرهنگ فرانسه هستم و مردم این کشور را دوست دارم.

 بخشی از کارکتر شخصیتی من این است که نمی خواهم محدودیت خاصی داشته باشم.

 نمی خواهم بازیگر گیشه باشم، یا بازیگر فرانسوی، ایرانی و یا هر چیز دیگری، محدودیت را دوست ندارم.

 نمی‌خواهم تصویر محدود یا خاصی از من باشد، شاید این بخشی از شخصیت من باشد که همیشه از هر محدودیتی فرار می کنم.

 فکر می‌کنم کار کردن در سینمای متفاوت هم بخشی از آن باشد.

 همیشه حس میکنم به سینمای مستقل تعلق بیشتری دارم.

 در سینمای مسقل حرف‌های بیشتری وجود دارد، از خودتان بیشتر به کار اضافه می کنید.// برترین ها

 

گلشیفته فراهانی

حمله تند و جنجالی کیهان به پدر گلشیفته فراهانی 

بازیگری که روزگاری عضو گروهک‌هایی بود که داعیه مبارزه با سرمایه‌داری و امپریالیسم داشتند، امروز کارش به جایی رسیده که بازی دخترش در سینمای وابسته امپریالیسم و انتشار عکس‌های تبلیغاتی وی در نشریات غربی را افتخار می‌داند!

«چپ آمریکایی» لقبی بود که به درستی به گروهک‌های مارکسیستی در ایران داده می‌شد. گروهک‌هایی که در دورانی، خود را پیشتاز مبارزه با سرمایه‌داری و امپریالیسم می‌دانستند، اما بعدها هر یک در آغوش یکی از امپراطوری‌ها یا مستبدان جهان آرام گرفتند! بسیاری از اعضا و سردمداران این گروهک‌ها نیز پس از فروکش کردن شور و حرارت دوران جوانی، به عامل و نیروی غرب تبدیل شدند.

صحبت‌های بهزاد فراهانی در حمایت از فعالیت دخترش در حاشیه هالیوود، آن هم در نقش‌های بعضا کوتاه و بی‌اهمیت مصداق تازه‌ای از این جریان است. این بازیگر ،هم سابقه همکاری با گروهکی را در کارنامه‌اش دارد که ادعای مبارزه با سرمایه‌داری و آمریکا را داشتند. اما فراهانی امروز حضور دخترش به عنوان بازیگر درجه سه در یک نظام سینمایی که هدفی جز پیشبرد اهداف امپریالیستی و استعماری آمریکا را ندارد، یک افتخار می‌داند! این‌هم یک رفتار دوگانه و ریاکارانه دیگر از سوی چهره‌های مشهور چپ‌گرا است؛ هم در سریال‌های مناسبتی صداوسیمای جمهوری اسلامی حضور می‌یابند و از بودجه این سازمان حکومتی بهره می‌برد و هم از انتشار تصاویر دخترش در نشریات غربی که نمونه استفاده ابزاری از زن توسط سرمایه‌دارها محسوب می‌شود، حمایت می‌کند!

وقتی یک بازیگر یک امر «ضد ارزش» را تبلیغ می‌کند؛ معلوم نیست چرا برخی اصرار به حضور وی در رسانه‌ ملی را دارند!// دنیای اقتصاد

 

Golshifteh Farahani (@golfarahani) • Фото и видео в Instagram | Iranian beauty, Women, Great women

 

من و همسرم بعد از دو سال زندگی در فرانسه جدا شدیم

‌گلشیفته فراهانی به هفته نامه آلمانی می گوید اصلا سیاسی نیست و والدین و خواهرش برای دیدن او دائم در خط تهران – پاریس در رفت و آمد هستند. گلشیفته فراهانی (متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر و نوازنده ایرانی است.

او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا و خواهر شقایق فراهانی بازیگران سینما و تلویزیون است.او در سال ۱۳۸۴ با امین مهدوی ازدواج کرد. وی در سال ۸۲ در جریان فیلم بابا عزیز با همسر آینده اش آشنا شد. امین محمد مهدوی که جزو عوامل این فیلم ‌محسوب می شد به عنوان مترجم در کنار دیگر عوامل حضور داشت. جرقه این آشنایی در فیلم ” باباعزیز” می خورد، ‌چندی بعد و در همان سال ۸۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

 

Golshifteh Farahani Height Weight Body Stats Age Family Facts

امین محمد مهدوی متولد ۱۵ آذر ۱۳۵۰، مترجم زبان های ‌انگلیسی، فرانسه است و به زبان های عربی و اسپانیولی هم تسلط دارد. خبرنگار هفته نامه آلمانی سپس درباره جدایی گلشیفته از همسرش می پرسد. او می گوید: زمانی که من ایران را ترک کردم با همسرم بودم و حتی دو سال نیز با هم در خارج از ایران زندگی کردیم اما حالا دیگر از هم جدا شده ایم. و البته توضیح بیشتری درباره چرایی این جدایی نمی دهد. خبرنگار مجله آلمانی برای اینکه مصاحبه اش را با یک فضای عاطفی به پایان ببرد درباره مردی می پرسد که در فیلم “خورش آلو با مرغ”، از فرط عشق جان می دهد. گلشیفته نیز از فرصت استفاده می کند و مردم ایران عاشقان بی نظیری در دنیا معرفی می کند که همه چیزشان را در راه عشق می دهند.

 

عکس های جدید گلشیفته فراهانی برای یک مجله فرانسوی

به گزارش جام نیوز، « گلشیفته فراهانی » بازیگر سابق سینمای ایران که با هدف شهرت‌طلبی و خودنمایی در سینمای‌هالیوود به ملت خودش پشت کرد و به خارج از کشور رفت، در جدیدترین فعالیت خود در فیلمی‌باعنوان «بهشت» در نقش دوست‌دختر جوانی فرانسوی ایفای نقش می‌کند. این بازیگر نقش‌های سخیف و اکثراً کوتاه فیلم‌های درجه دو و سه‌هالیوودی، در فیلم‌های گذشته‌اش در نقش‌هایی همچون روسپی، رقاص، دوست‌دختر و … ظاهر شده بود. گلشیفته در آخرین فیلم خود با نام «یاسمین» نقش یکی از دوست‌دخترهای جوانی فرانسوی را بازی کرده که در عالم موسیقی فعالیت می‌کند. زندگی «پل» و دوست‌دخترهای متعددش از جمله یاسمین (گلشیفته فراهانی) در این فیلم مصرف موادمخدر و مشروبات الکلی و بی‌قید و بندی جوانان غربی را ترویج می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها