تیکه جنجالی کامبیز دیرباز به شجاع خلیل‌ زاده جنجال به پا کرد + عکس

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از شجاع خلیل زاده در اینستاگرامش به حرکت او در بوسه لوگوی الریان طعنه زد.

تیکه جنجالی کامبیز دیرباز به شجاع خلیل‌ زاده جنجال به پا کرد + عکس

شجاع خلیل زاده با جدایی از پرسپولیس و انعقاد جنجالی این بازیکن باعث رنجش هواداران سرخ ها شد. به طوری که شجاع خلیل‌زاده پس از بازگشت پرسپولیس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، قراردادش را یک طرفه با پرسپولیس فسخ کرد و با عقد قراردادى 2 ساله به باشگاه الریان پیوست. اما شجاع خلیل زاده به عنوان پنجمین بازیکن خارجى الریان حرکت دور از انتظاری را بعد از امضای قراردادش با الریان انجام داد و در لباس الریان لوگوی این تیم را بوسید.

این حرکت به حدی در نظر اهالی فوتبال و علی الخصوص هواداران پرسپولیس عجیب بوده که در پست خداحافظی شجاع که شب گذشته و پس از اعلام رسمی انتقال، در صفحه اینستاگرام این بازیکن منتشر شد، به سختی می‌توان کامنت مثبتی پیدا کرد؛ گفتنی است که خلیل‌زاده در این پست خداحافظی تلویحا از بازگشت به پرسپولیس هم حرف زده اما هواداران عصبانی و ناراحت پرسپولیس در جواب خلیل زاده به او گفته اند که دیگر فکر برگشت را از سرش بیرون کند.

خلیل زاده بوسه لوگو الریان

 

در این میان بازیگران هواداران تیم قرمزها نیز از این رفتار شجاع ناراحت شدند و واکنش نشان دادند. که البته شجاع مدافع پیشین پرسپولیس در مورد عکس بوسه زدنش به لوگوی الریان قطر توضیحاتی ارائه کرد و گفت: واقعا قصد نداشتم با این کار هواداران عزیز پرسپولیس را برنجانم، اما یکی از مسئولان باشگاه از من خواست که این کار را انجام دهم.

 

01530286

او ادامه داد: شما بگویید وقتی یکی از مسئولان باشگاه این کار را از من درخواست کرد آیا می‌توانستم جواب منفی بدهم؟ متاسفانه یکسری از افراد از این عکس سوءاستفاده کرده‌اند، اما خدا خودش شاهد است که این کار را برای ناراحت کردن هواداران انجام ندادم. مسئول باشگاه از من چنین درخواستی داشت و من هم به درخواست او این کار را انجام داد.

 

اخبار داغ : 

طرح مجلس برای واگذاری زمین به هر خانوار ایرانی چیست؟ + فیلم

تکلیف متقاضیان مسکن ملی اعلام شد + جزئیات

خبر بد و ناراحت کننده درباره حق مسکن کارگران + جزئیات

هدیه تهرانی | شغل دوم بازیگر معروف لو رفت + بیوگرافی و تصاویر

 

 

1603212634_G3eJ2

خلیل‌زاده تصریح کرد: قصد من ناراحت کردن هواداران عزیز پرسپولیس نبود چرا که آن‌ها همیشه برای من محترم و مهم هستند. اگر این کار من باعث ناراحتی شده از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم که هیچ قصدی برای ناراحت کردن آن‌ها نداشتم.

پیوستن شجاع خلیل‌زاده به الریان و انتشار عکس بوسه او به لوگو این باشگاه حواشی زیادی برای مدافع ملی‌پوش ایران ایجاد کرد.

از دیروز که عکس شجاع در فضا مجازی منتشر شد، هواداران پرسپولیس واکنش‌های تندی نسبت به او نشان دادند.

کامبیز دیرباز هنرپیشه سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از شجاع در اینستاگرام و با کنایه به او نوشت: بعضی‌ها هم ظاهرا سندروم بوس‌های بی‌قرار دارن. ما چقدر ساده بودیم... عشق است پرسپولیس و دیگر هیچ...

 

16035622869343

بیوگرافی شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل‌زاده (زاده ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۸ در قائمشهر) بازیکن فوتبال ایرانی است. خلیل‌زاده فوتبال حرفه‌ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد و با پیشنهاد مرفاوی مربی وقت مس کرمان، به این تیم در لیگ برتر پیوست. او سابقهٔ بازی در سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس را نیز دارد، او هم‌اکنون عضو باشگاه فوتبال الریان قطر و تیم ملی فوتبال ایران می‌باشد.

 

 

آمار باشگاهی

مس رفسنجان

شجاع خلیل‌زاده از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ در باشگاه فوتبال مس رفسنجان، ۴۲ بازی رسمی انجام داد و یک گل هم زد.

 

مس کرمان

او پس از جدایی از مس رفسنجان به مدت ۳ فصل در مس کرمان حضور داشت و با نمایش موفق خود در ۶۴ بازی رسمی که انجام داد مورد توجه تیم‌های مطرح لیگ برتر قرار گرفت.

 

سپاهان

شجاع خلیل‌زاده برای سپاهان ۵۸ بازی رسمی انجام داده‌است و یک فصل هم برای گذراندن سربازی به تراکتورسازی (به صورت قرضی) منتقل شد.

 

تراکتور (سربازی)

انتقال شجاع خلیل‌زاده به تراکتورسازی درچارچوب قراردادهای قرضی انجام شد و او پس از انجام ۲۳ بازی برای تراکتورسازی و زدن ۲ گل که یکی در لیگ قهرمانان آسیا بود،[۴] به سپاهان بازگشت.

 

پرسپولیس

شجاع خلیل‌زاده در فصل ۱۳۹۶–۹۷ لیگ برتر فوتبال ایران، با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. شجاع خلیل‌زاده که فصل قبل (۱۳۹۵–۹۶) در تیم فوتبال سپاهان توپ می‌زد و شایعات زیادی پیرامون حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس مطرح بود، با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ توسط پرسپولیس جذب شد. او در اولین بازی خود در لیگ برتر برای پرسپولیس، توانست اولین گل خود را برای پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان بزند.

دومین گل شجاع خلیل‌زاده برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و در بازی رفت پرسپولیس و الاهلی به ثمر رسید؛ او با ضربهٔ سر دروازه الاهلی را به شکلی زیبا باز کرد که بعداً این اتفاق به شدت مورد توجه عربستانی‌ها و هواداران الهلال عربستان قرار گرفت.

 

بازی ملی

خلیل‌زاده برای نخستین بار در سال ۱۳۹۱ با دعوت کارلوس کیروش و بازی مقابل موزامبیک که با برتری ۳–۰ تیم ملی حاصل شد، پیراهن تیم ملی را برتن کرد. شجاع در تیم ملی طی چند سال دیده نشد تا این که مجددا توسط دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان در حضور ٩٠ دقیقه ای اش در بازی با برتری ۲–۱ به پایان رسید.

 

پیشنهاد خارجی برای شجاع خلیل‌زاده| پرنده هم از پرسپولیس می‌رود؟ | شهرآرانیوز

افتخارات

سپاهان

قهرمانی در لیگ برتر ۹۴-۱۳۹۳

پرسپولیس

لیگ برتر

لیگ برتر ایران: قهرمان (۳ بار): ۹۷–۱۳۹۶، ‌۹۸–۱۳۹۷، ۹۹–۱۳۹۸

جام حذفی

قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷

سوپر جام

سوپر جام فوتبال ایران: قهرمان (۳ بار): ۱۳۹۶، ۱۳۹۷، ۱۳۹۸

 

لیگ قهرمانان آسیا

نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

 

فردی

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹: بهترین گل

بهترین مدافع میانی سال نوروز فوتبالی: ۱۳۹۸

 

زندگی شخصی و خصوصی کامبیز دیرباز و همسرش + عکس های زیبا | ساعدنیوز

بیوگرافی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز (زاده ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تنکابن) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش به دست آورد. همچنین در فیلم اخراجی‌ها نقش مجید سوزوکی را داشت. کامبیز دیرباز فارغ‌التحصیل در رشتهٔ نمایش - بازیگری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد.

 

پاسخ کامبیز دیرباز به دعوت تلویزیون برای اجرا/ «ترجیحم بازی در تئاتر است»- اخبار رادیو و تل - اخبار فرهنگی تسنیم - Tasnim

آثارسینمایی
 
۱۳۷۸ دختران انتظار رحمان رضایی
۱۳۸۰ نغمه ابوالقاسم طالبی
۱۳۸۲ دوئل احمدرضا درویش برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر
۱۳۸۳ گرداب حسن هدایت به همراه لاله اسکندری
۱۳۸۴ به نام پدر ابراهیم حاتمی‌کیا نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر
۱۳۸۵ مقلد شیطان افشین صادقی
۱۳۸۵ سرگیجه محمد زرین‌دست در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۸۶ اکران شد
۱۳۸۵ اخراجی‌ها مجید سوزوکی مسعود ده‌نمکی پر فروش‌ترین فیلم سال ۱۳۸۵
۱۳۸۷ یک گزارش واقعی داریوش فرهنگ
۱۳۸۷ کلبه جواد افشار
۱۳۸۷ عیار ۱۴ پرویز شهبازی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر
۱۳۸۷ انعکاس رضا کریمی
۱۳۸۸ شرط اول مسعود اطیابی
۱۳۸۹ قفس طلایی محمد زرین‌دست عنوان بندی نیامده
۱۳۹۱ شاباش حامد کلاهداری
۱۳۹۱ خاکستر و برف روح‌الله سهرابی
۱۳۹۲ ساکن طبقه وسط شهاب حسینی
۱۳۹۳ یک خواب راحت آرش قادری
۱۳۹۵ ماه‌گرفتگی مسعود اطیابی
۱۳۹۶ سوءتفاهم احمدرضا معتمدی در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است.
۱۳۹۷ تخته گاز ستار چلنگر محمد آهنگرانی به همراه سام درخشانی
۱۳۹۷ آینده امیر پورکیان
۱۳۹۸ خروج ابراهیم حاتمی کیا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها