احمدی نژاد: انتخابات ۸۴ را خدا مدیریت کرد

انتخابات ۸۴ را خدا مدیریت کرد. آنهایی که ادعا می کردند سال ۸۴ ما را سرکار آوردند و انتخابات را مدیریت کردند، نتوانستند نه تنها مشابهش را بلکه یک دهم آن را تکرار کنند!

حجم ویدیو: 10.96M | مدت زمان ویدیو: 00:03:44

 یادم هست یکی از علمایی که از دنیا رفت (خدا او را رحمت کند)، اوایل سال ۸۵ ، زمانی که بحث ورزشگاه پیش آمد پیغامی برای ما فرستاد. ما گفتیم اجازه بدهید زنان هم به ورزشگاه بروند، چه اشکالی دارد؟ گفتیم جای امنی را درست کنید که مرتب و با احترام خانواده ها بیایند و بنشینند، چه اشکالی دارد؟ ورزش جزو زندگی است، یک چیز لغو و لوکس نیست که عده ای خیال می کنند لغو و لوکس یا چرت و پرت است، خیر! حرف شما چرت و پرت است. من معتقد هستم که ان شاءالله در دوران ظهور، این مسابقات ورزشی، خیلی باشکوه برگزار می شود. المپیک هایی برگزار خواهد شد که همه مردم حضور دارند و با عشق دنبال می کنند. انسان است، نشاط، شادی، حرکت، تلاش، خلاقیت و ابتکار می خواهد که بخش مهمی از آن در ورزش است.

آن زمان که این بحث را مطرح کردیم، سر و صدا شد. یک آقایی که در محکوم کردن، تکفیر کردن و حکم دادن علیه ما خیلی تندروی می کرد، یک نفر را نزد من فرستاد که این فرد هم با من دوست بود، الان هم نماینده مجلس و روحانی است. آمد و یک ساعت نشست و صحبت کرد که به من بگوید تصمیم شما غلط است، من هم دفاع می کردم. گفتم کجایش غلط است؟ چه اشکالی دارد؟ از نظر من هیچ اشکالی ندارد که خانم ها به ورزشگاه بروند. حالا استدلال هایی می کرد، من هم پاسخ می دادم که الان نمی خواهم وارد آن شوم. از جانب آن فرد آمده بود به من اعلام خطر کند! من به او گفتم برو به آن آقا بگو من برای شما نگرانم! تعجب کرد که به یک آدم آنچنانی اینگونه می گویم! گفتم بگو برای شما نگرانم! گفت چرا؟ گفتم ببین این انتخابات را خدا مدیریت کرد. اگر کسی در ذهنش بیاید که او این کار را کرده، خدا یک جا حالش را می گیرد و نشان می دهد که او کاره ای نبوده است و بعد هم دیدیم که خدا بارها این را نشان داد. آنهایی که ادعا کرده بودند، نتوانستند نه تنها مشابهش را بلکه یک دهم آن را تکرار کنند.

من این را تاکید می کنم که سال ۸۴، فارغ از منتخب، یک بار دیگر تجلی اراده مردم بود. ساده نگیریم که قدرت های فاسد جهانی، قبل از اینکه ما کار را شروع کنیم، حملات را آغاز کردند. نه اینکه احمدی نژاد موضوعیت داشت، آنها می خواستند به مردم بگویند اگر می خواهید اراده تان را حاکم کنید ما اجازه نخواهیم داد. در طول ۸ سال هم که آن دو جناح و همه اربابانشان تا الان بوده اند.

 همایش مدیریت ایرانی ــ ۰۲ تیر ۱۴۰۱

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها