تاجگردون نگفته بود که همسر دوم دارد

در جلسه رسانه ای بررسی اعتبار نامه تاجگردون که در خبرگزاری مهر انجام می شد درگیری صورت گرفت. یکی از متهمین پرونده فساد اقای تاجگردون (اقای علی بازی) با بهم زدن ‌فضای جلسه، جلسه را متشنج کرد و مدافع همسر دوم و بچه ایشان بود.

حجم ویدیو: 4.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

زاکانی: تاجگردون در ثبت نام ذکر نکرده که همسر دوم دارد و خارج از ایران است

نام فرزند دختر او و این خانم در شناسنامه آقای تاجگردون نیامده است. تاجگردون از فتنه و‌ حضور در تحصن در سال ۸۲ حمایت کرد.

زاکانی، در نشست خبری نمایندگان معترض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون ادامه داد:

ما سعی کرده ایم که همیشه با سند حرف بزنیم و با فساد مبارزه کنیم.

عدم صداقت در تاجگردون ده ها بار اتفاق افتاده به عنوان مثال وقتی او دچار استیصال شد، خواهرشان مطلبی منتشر کرد که تاجگردون نمونه یک رزمنده و حامی محرومان است و این حرف ها را از زبان رهبر انقلاب بیان کرد.

تاجگردون از فتنه و‌ حضور در تحصن در سال ۸۲ حمایت کرده و اظهار می‌کند که در این موارد حضور نداشته و‌ در حال عبور بوده که تصویرش گرفته شده است، در حالی که اسناد لازم مانند نامه وزارت اطلاعات وجود دارد.

او  به صورت مکرر خودش را در تبلیغات و اسناد دکتر معرفی کرده است و در حالی که فوق لیسانس بیشتر ندارد و باز هم اسناد رسمی آن وجود دارد.

تاجگردون در ثبت نام ذکر نکرده که همسر دوم دارد و این خانم خارج از کشور زندگی می‌کند، از نام فرزند دختر او و این خانم در شناسنامه آقای تاجگردون چیزی ذکر نشده است.

یک‌ نماینده مجلس باید صادق باشد وگرنه نمی‌تواند به مردم خدمت کند، آقای تاجگردون فقط تولید دروغ کرده و‌ ما را متحیر می‌‌کند./باشگاه خبرنگاران

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها