مدرک تحصیلی یکی دیگر از منتخبین مجلس یازدهم جعلی است!

مدرک یکی از نمایندگان منتخب مجلس یازدهم جعلی و از سوی وزارت علوم مدرک کارشناسی ارشد ایشان تایید نشده است. در روز های آینده به تفصیل در مورد مدرک تحصیلی این نماینده منتخب مجلس یازدهم خواهیم پرداخت. سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی گفت: در ابتدای ثبت نام مدرک تحصیلی منتخب حوزه تفرش مشکلی نداشت. کدخدایی گفت: موضوع فاقد اعتبار بودنِ مدرک تحصیلی منتخب تفرش در چهارشنبه این هفته درجلسه شورای نگهبان مطرح می شود.

حجم ویدیو: 8.30M | مدت زمان ویدیو: 00:03:02

 توضیحات سخنگوی #شورای_نگهبان در خصوص مدرک تحصیلی "سینا کمالخانی" منتخب حوزه تفرش

"عباسعلی کدخدایی" گفت:

 آنچه که ما در پرونده از ایشان داشتیم و بررسی کردیم، گواهی تحصیلی بود که مشکلی در ابتدای امر نداشت و در بررسی صلاحیت هم، چون هیچ مسئله ای در این زمینه نبود، موضوع مورد تایید واقع شد.

اما اخیرا با توجه به موضوعات مطرح شده، موضوع را جویا شده و یک نامه از یک موسسه در یکی از استان ها دریافت کردیم که طی این نامه، اعلام شده که از این فرد با چنین مشخصاتی که مدعی شده که در مقطع کارشناسی ارشد علوم اجتماعی در این موسسه تحصیل کرده، سوابقی وجود ندارد و وی در این موسسه تحصیل نکرده است.

ما موضوع را از وزارت علوم به عنوان مرجع اعلام نظر در این باره جویا شدیم که وزارت علوم امروز طی نامه ای اعلام کرد که مدرک تحصیلی منتخب تفرش در مقطع کارشناسی ارشد از آن موسسه، فاقد مجوز از شورای گسترش آموزش عالی است و مدرک ایشان را تایید نکرد.

 اگر مدرک تحصیلی وی مورد تایید قرار نگیرد، ما انتخابات را در حوزه انتخابیه تفرش ابطال کرده و انتخابات میان دوره ای برگزار خواهیم کرد.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها