سخنگوی قوه قضاییه:اوین زندان مخوفی نیست

مستقل آنلاین/ سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی پیرامون لاکچری خواندن زندان اوین و بازدید اخیر او از این زندان، گفت: این زندان نه مخوف است نه لاکچری. زندان اوین یک زندان معمولی است.

سخنگوی قوه قضاییه:اوین زندان مخوفی نیست

غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در رابطه با بازدید اخیرش از زندان اوین و اینکه آیا این بازدید ارتباطی به گزارشی که پیرامون لاکچری بودن این زندان منتشر شده بود دارد یا نه؟ اظهار کرد: واقعاً یکروز می‌گویند اوین مخوف ترین زندان است و گاهی می گویند به اصطلاح لاکچری است. این همه تضاد؟ تضادها در مورد اظهار نظرها زیاد است. ما زندان اوین را نه مخوف می‌دانیم و نه زندان لاکچری. ما برای همه زندانی‌ها در تمامی زندان ها حقوقی قائل هستیم.

 

وی عنوان کرد: تلاش ما این است که در حوزه زندان بانی بسترهای لازم برای بازپروری و بازاجتماعی شدن را فراهم کنیم. زندانیان این زندان محکومان مالی هستند که به معنای کلاهبرداری نیست. محکومان مالی، مهریه، دیات و تصادفات جزء این افراد هستند.

 

سخنگوی قوه قضاییه افزود: به عقیده ما خیلی از این افراد نباید در زندان باشند. کسی که برای محکومیت مالی به زندان رفته است در آنجا نگهداری می شود و زندان اوین یک زندان معمولی است. رفتن من هم ارتباطی به موضوعات مطروحه نداشت بلکه به جهت خاصی بود که لازم بود برویم و بازدید و بررسی کنیم.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها