هتل‌ های مشهد نزدیک به حرم کدامند؟

معرفی ۵ هتل مشهد نزدیک به حرم

طبیعتاً هتل ‌های مشهد در نزدیکی حرم امام رضا (ع) همیشه محبوب بوده‌اند. چراکه به جای گرفتن تاکسی می‌توانید با پیاده‌روی به حرم مطهر برسید. همچنین به نقاط مهم شهر نیز نزدیک خواهید بود.

هتل‌ های مشهد نزدیک به حرم کدامند؟

به گزارش سرویس اجتماعی مستقل آنلاین مشهد به عنوان محبوب‌ترین مقصد گردشگری ایران، سالانه هزاران گردشگر را در خود جذب می‌کند. زائرانی که برای دعا و زیارت امام رضا(ع) با تور مشهد علی بابا می‌آیند.

البته باید دقت کرد که حرم مطهر چندین در دارد و اینکه شما می‌خواهید هتلتان نزدیک کدام در باشد مهم است. در ادامه چند هتل مشهد در جوار حرم امام رضا (ع) آورده شده است. 

 

هتل درویشی/ 5 ستاره

هتل پنج ستاره مشهد

هتل درویشی در خیابان امام رضا (ع)، همان خیابان منتهی به حرم مطهر واقع شده است. برای رسیدن به حرم می‌توانید پیاده روی 20 دقیقه‌ای را طی کنید. اتاق‌هایی در ساختمان 25 طبقه این هتل قرار دارد که مهندسی مناسب آن باعث می‌شود از منظره زیبای حرم مطهر دیدن کنید. هتل دارای چندین رستوران، باغ، باشگاه و فروشگاه سوغاتی است. درویشی برای افرادی که به دنبال یک هتل مجلل در نزدیکی حرم مقدس هستند، یک انتخاب محبوب است یکی از بهترین هتل های مشهد.

هتل مجلل درویشی واقع در مشهد؛ خیابان امام رضا (ع) منتهی به حرم مطهر امام رضا (ع) با هدف ارائه خدمات مجلل به زائران و گردشگران افتتاح شد. این ساختمان 25 طبقه که شامل 230 اتاق است، بزرگترین هتل در شرق کشور است و از استانداردهای برتر کیفیت برخوردار است.

آدرس: بین امام رضا 24 و 26، خیابان امام رضا، مشهد

قطار انتخاب مناسبی برای مسیر مشهد کرمان

 

هتل مدینه الرضا/ 5 ستاره

هتل پنج ستاره مشهد

مدینه الرضا یکی از نزدیکترین هتل‌ها به حرم مطهر است. پیاده‌روی شما بیشتر از 5 دقیقه طول نخواهد کشید زیرا تنها 150 متر با هتل فاصله دارد. از امکانات این هتل می‌توان به تنها رستوران گردان مشهد، اتاق بازی کودکان، کتابخانه و استخر اشاره کرد.

این هتل با  معماری سنتی با فضایی معنوی و اتاق‌های شیک آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) است. هتل بسیار آرام و پر از زیبایی و معنویت است در حالی که سیستم و کارکنان باتجربه آماده خدمت‌رسانی به میهمانان هستند. هتل نزدیک به حرم (150 متر) است که در حدود چهارصد اتاق با امکانات کاملی از مهمانان پذیرایی می‌کند. با اقامت در این هتل می‌توانید از مزایای زیادی برخورد شوید که یکی از آنها نزدیکی مسیر به حرم است. اگرچه که هتل های مشهد همگی خوب هستند اما این هتل یکی از بهترین آنهاست.

آدرس: خیابان شیرازی، حرم مطهر، مشهد

 

هتل جواد/ 4 ستاره

هتل پنج ستاره مشهد

15 دقیقه از هتل جواد پیاده‌روی کنید و در حرم مطهر باشید! این هتل نوساز به جاذبه‌های مشهد مانند آرامگاه نادرشاه افشار نزدیک است. هتل دارای یک سالن بدن سازی خوب و یک رستوران است. در کل، هتل جواد یکی از امن‌ترین گزینه‌ها به عنوان هتل مشهد در جوار حرم امام رضا (ع) است.

مسافرانی که قصد دارند حرم مطهر امام رضا (ع) را زیارت کنند، این هتل 4 ستاره یکی از بهترین پیشنهادات است. هتل جواد مشهد برای راحتی شما سوئیت‌های مناسب و مدرن برای شما فراهم می‌کند. رزرو آنلاین نیز موجود است و می‌توانید با رزرو هتل های مشهد در علی بابا این کار را انجام دهید.

هر اتاق در هتل جواد مشهد شامل خدمات 24 ساعته است. حمام‌ها شامل حوله‌های ضدعفونی، سینک ظرفشویی و دوش است. یک تلویزیون ال سی دی بیست و شش اینچی هم در آن وجود دارد. یخچال مینی هم شامل انواع خوراکی برای لذت بردن شما از سفرتان است. اینترنت بی‌سیم نیز موجود است. تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سیستم خنک کننده از جمله خدماتی هستند که می‌توانید از آنها لذت ببرید. این هتل دارای اتاق‌های دو نفره و سه نفره است. همچنین دارای سوئیت‌هایی با ظرفیت 2، 3 و 4 نفر است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا 3، خیابان امام رضا (ع)

اطلاع از کاهش قیمت بلیط هواپیما، امکان جدید علی بابا

هتل اترک/ 4 ستاره

 

برای رسیدن به حرم مطهر می‌توانید از هتل اترک تنها با 15 دقیقه پیاده روی به مقصد برسید. زیرا تنها 800 متر با هتل فاصله دارد. این هتل آرام و بسیار دلپذیر است. این هتل شامل پارکینگ، فروشگاه و رستوران است.

اگر به دنبال یک هتل خانوادگی در مشهد هستید، هتل اترک عالی است. سیستم حمل و نقل مناسب به نقاط گردشگری شهر، هتل اترک را به مکانی عالی برای اقامت در هنگام بازدید از مشهد تبدیل کرده است. اتاق‌های میهمان از امکاناتی نظیر تهویه مطبوع برخوردار هستند و میهمانان می‌توانند با وای فای رایگان که توسط هتل ارائه می‌شود آنلاین باشند. هتل اترک دارای میز 24 ساعته پاسخگویی، نمازخانه و مبلمان فضای باز است تا به شما لذت بیشتری بدهد. با رزرو هتل های مشهد در علی بابا می‌توانید اقامت در این هتل را تجربه کنید. این هتل همچنین دارای یک رستوران است. اگر هتل اترک را انتخاب کردید پارکینگ رایگان نیز در دسترس است. کارکنان هتل اترک مشتاقانه منتظر خدمت به شما هستند.

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس

 

هتل الماس/ 4 ستاره

هتل پنج ستاره مشهد

هتل الماس واقع در خیابان امام رضا (ع) تنها 10 دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد. همچنین به بازارهای مهم شهر نزدیک است. رستوران‌های الماس در منظره زیبایی از حرم مطهر قرار دارند و غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می‌کنند. هتل الماس با داشتن سالن کنفرانس بزرگ، هتلی عالی در مشهد در جوار حرم امام رضا (ع) برای مسافران عزیز است.

هتل الماس یک هتل 4 ستاره لوکس است که در نزدیکترین نقطه به حرم مطهر امام رضا(ع) واقع شده است. اتاق‌ها و سوئیت‎های متنوع، کافی شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه‎ها، سرویس تور، رستوران‎ها، خدمات CRM، وای فای رایگان، واحد ماساژ برای آقایان و خانم‌ها، سالن زیبایی، فضای بازی کودکان و... برای مهمانان ارائه شده است. 

آدرس: بین امام رضا 4 و 6 ، خیابان امام رضا (ع) 

با مواردی که در بالا گفته شد حتما متوجه شده‌اید که نزدیکی دسترسی چقدر در اقامت در یک هتل مهم است چرا که با نزدیکی هتل به حرم مطهر می‌توانید سریع به حرم برسید و در مراسمات، شرکت کنید علاوه بر آن می‌توانید در مسیر از بازارهای مختلفی که اطراف هر است بازدید کنید به خرید سوغاتی بپردازید. برای اقامت در هتل های مشهد می‌توانید به رزرو هتل های مشهد در علی بابا بپردازید. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها