واکنش ها به توهین صریح یک مجری تلویزیون به مردم

مجری شبکه افق در رسانه ملی خطاب به مردم گفت هر کسی مثل من فکر نمی‌ کند، جمع کند و از ایران برود! اما مجری برنامه جهان آرا گفت صحبت‌ های خانم ابوطالبی خطاب به مسئولان است نه مردم!

حجم ویدیو: 948.65K | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

سرویس اجتماعی مستقل آنلاین: یک فعال رسانه ای اصولگرا به سخنان زینب ابوطالبی مجری شبکه افق در پخش زنده تلویزیونی واکنش نشان داد. 

به گزارش سرویس اجتماعی مستقل آنلاین او گفته بود: هر کسی که اعتقاد ندارد، جمع کند از ایران برود. برود همان‌جا که آن رفاه و آن مدل زندگی را دارد.

مجری شبکه افق

حسام‌الدین آشنا هم در واکنش به این موضوع در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای مطرح کرد:

در شرایطی که جامعه ایران در شوک خطای انسانی رخ‌داده در انهدام هواپیمای مسافربری به سر می‌برد و تصور پنهان‌کاری و دروغگویی در افکار عمومی شکل گرفته است، شبکه افق و برنامه جهان‌آرا بدون درنظر گرفتن اقتضائات این شرایط خاص و پیچیده به دعوت از مهمانان و کارشناسانی می‌پردازند که با نکات نسنجیده و توهین‌آمیز، بر بغرنج‌تر شدن شرایط می افزایند و شکاف‌های ایجاد شده را تعمیق می‌کنند.

مجری شبکه افق

این برنامه در ایام تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز در قامت نمایندگی یک جریان خاص سیاسی از طریق برقراری پیوند میان موضوع «مذاکرات» و «شهادت سردار سلیمانی» به دنبال انتقام درونی از جناح‌‌های سیاسی بود.

مجری شبکه افق

فراتر از موضوع دولت و نمایندگی اینجانب در قوه مجریه، نگران از دست رفتن «سرمایه شهرتی» سازمان صداوسیما و به تبع آن از دست رفتن اعتبار رسانه، اعتماد مخاطبان و مرجعیت سازمان صداوسیما هستم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها