نداى پیروزى، صداى انتقام

به هنگام خاکسپارى شهید امیر سپهبد حاج قاسم سلیمانى و به حول قوه الهى و با استعانت از خداوند متعال و قول انتقام سخت و سریع از دژخیم زمان وعده صادق فرا رسید.

محمد اکبر اشرفى

سى موشک بالستیک در محل بزرگترین پایگاه نظامى تروریست بزرگ جهانى عین الاسد، توسط نیروى هوافضاى سپاهیان اسلام فرود آمد. 

وعده انتقام امت اسلامى بدون هراس و بیم از همه تبلیغات گسترده و وسیع ابرجنایتکار مستکبر جهانى، که به واسطه رعب و وحشتى که سرلوحه برنامه کذایى امریکا هراسى در خاورمیانه و جهان ترویج و توسعه داده، محقق شد.

آمریکا با بهره گیری از برترین تکنیک هاى رسانه اى و اطلاع رسانى و فضاى مجازى روز سعى در به تسخیر دراوردن منابع و ذخایر داشته هاى تمامى کشورهاى دنیا نموده و همه توان و انرژى و قدرت و ظرفیت دنیا را در حاکمیت تفکرات استکبارى خود قرار داده است.

على رغم فضاسازى هاى ملتهب و وحشت آور، سپیده صبح سربداران ایرانى بى محابا و بى باکانه در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکا، عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی با رمز مقدس یا زهرا (س) و با شلیک ده ها فروند موشک زمین به زمین پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز امریکا را درنوردیدند.

این شهامت و شجاعت و موفقیت به موقع و پیروزی جسورانه را به امت اسلامی که خواست اولیه آزادی خواهان و حتی مردم شریف جهان است تبریک گفته و هرگونه واکنش که از سوی دشمن متخاصم و جنایتکار و شرور و متجاوز نشان داده شود با پاسخ دندان شکن و کوبنده و دردناک تری مواجه خواهد شد.

به کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایگانی که از روی غفلت یا امنیت مجازی پای امریکای دژخیم و جنایتکار را به منطقه باز کرده اند هشدار داده می‌شود، هر تحرکی از هر مبدا یا پایگاهی که منشاء فعالیت تروریست جهانی قرار گیرد، یقین بدانند به انها امان نخواهیم داد و توصیه به این قبیل دولت‌ها انسجام و اتحاد و وحدت و خروج نیروهای بیگانه از منطقه است که با این کار استقلال، امنیت و صلابت و پایداری انها تضمین خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها