بازیگر ممنوع‌الکار با سه پروژه به سینما بازگشت

بعد از گذشت 5 سال از اکران فیلم «باشگاه پسرهای میلیاردر» آخرین فیلم کوین اسپیسی که رنگ پرده را دید، اسپیسی آماده بازگشت به سینما می‌شود.

بازیگر ممنوع‌الکار با سه پروژه به سینما بازگشت

بازیگری که اتهامات متعدد آزار جنسی ، او را از سال 2017 از صحنه سینما و تلویزیون و مهمترین محصولش سریال «خانه پوشالی» نتفلیکس حذف کرد اما از قرار معلوم ثابت نشدن این اتهامات زمینه‌ساز بازگشت او به سینما شده و کوین اسپیسی با دو پروژه در بازار کن حضور خواهد داشت. اولی اثری تاریخی به نام «1242: دروازه‌ای به غرب» که محصول مشترک انگلستان، مجارستان و مغولستان است و قرار است در اکتبر امسال در مجارستان و مغولستان فیلمبرداری شود و روایت باتو خان فرزند چنگیز خان است که به ریاست تهاجم مغول‌ها به اروپا گماشته می‌شود در کنار اسپیس کوین رابرتز و کریستوفر لمبرت هم در این اثر ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم برای پیش فروش در بازار کن امسال عرضه خواهد شد.

اسپیسی همچنین با فیلمی به نام «پیتر پنچ هشت» که فیلمبرداری‌ آن تمام شده هم در بازار خواهد بود. اسپیسی همچنین در فیلم جدید فرانکو نرو بازیگر مشهور ایتالیایی یعنی «مردی که خدا را کشید» را هم در نقش کوتاه یک کارآگاه پلیس حضور خواهد داشت.

در حال حاضر مهمترین پرونده شکایت اسپیسی پرونده آزار آنتونی رپ بازیگر آمریکایی است که اخیرا اسپیسی درخواست مختومه کردن این شکایت به دلیل نبود ادله را به دادگاه ارائه داده. پرونده‌های دیگر اسپیسی هم به شکل‌های دیگر به بن‌بست خورده اند، از جمله یک شکایت توسط یک مرد 18 ساله که توسط دادگاه رد شده. یک شکایت دیگر هم به دلیل مرگ شاکی و شکایت آری بن، نویسنده و عضو خاندان سلطنتی نروژ به دلیل خودکشی شاکی فعلا مختومه شدند. و چنانچه پرونده شکایت آنتونی رپ هم به نفع اسپیسی پایان بگیرد، احتمالا دیگر اسپیسی هیچ اتهامی علیه خود نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها