فال روزانه ۲۵ اسفند

انتشار فال روزانه برای اجابت تقاضای مخاطبان ماست. برای آگاهی از اتفاقات پیش روی خود در روز چهارشنبه بیست و پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰ فال روزانه خود را بخوانید

فال روزانه ۲۵ اسفند

سمبل ماه فروردین

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برای متولدین فروردین

 

 زیاده‌روی در خواستن چیزهای خوب

همه ما می‌دانیم افراط در هر کاری مضر است. این قاعده در مورد امور مثبت نیز صادق است. خوردن بیش از حد شما را چاق می‌کند. خرج کردن بیش از حد شما را ورشکسته می‌کند. کار کردن بیش از حد شما را از خانواده دور می‌کند. تفریح بیش از حد شما را از کارهای مهم باز می‌دارد… همیشه تعادل داشته باشید. احساس خوشبختی زمانی ایجاد می‌شود که بتوانید به همه نیازهای زندگی به شکلی متعادل و متوازن پاسخ دهید.

سمبل ماه اردیبهشت

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برای متولدین اردیبهشت

 تلاش کنید

بهترین کاری که می‌توانید برای احساس خوشبختی خود انجام دهید، این است که جمله «ای کاش می‌شد…» را از ذهن خود بیرون کرده و جمله «من می‌توانم» را جایگزین آن کنید. زندگی خود را بر شما غلبه نخواهد کرد مگر اینکه شما به آن اجازه اینکار را دهید. همیشه در طول زندگی احساس خوشبختی زمانی ایجاد می‌شود که آمادگی شما و فرصت‌ها با یکدیگر تلاقی پیدا می‌کنند. پس خودتان را برای مواجهه با فرصت‌ها آماده کنید!

سمبل ماه خرداد

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برای متولدین خرداد

تلاش برای مقصر دانستن دیگران

زیگموند فروید می‌گوید: «اکثر انسان‌ها به دنبال آزادی نیستند، چرا که آزادی مسئولیت آور است و اکثر انسان‌ها از مسئولیت می‌هراسند». شما سعی کنید اینگونه نباشید. وقتی شما برای اشتباهات خود به دنبال مقصری غیر از خودتان هستید، در واقع در حال نفی مسئولیت خود در قبال امور هستید. در زندگی واقعی، راه رسیدن به خوشبختی و موفقیت قبول مسئولیت است.

سمبل ماه تیر

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برای متولدین تیر

در آینده‌ای که هنوز به وجود نیامده است

بسیاری از ما بخش عمده ای از وقت خود را صرف خیال پردازی در رابطه با آینده می‌کنیم. در ذهن خود از آینده یک حالت خاص و ویژه می‌سازیم که می‌توانیم در آن به موفقیت‌های عظیم دست پیدا کنیم. اما نباید فراموش کرد که لازمه موفقیت و احساس خوشبختی در آینده، تلاش در زمان حاضر است

سمبل ماه مرداد

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برای متولدین مرداد

 تلاش برای جلب رضایت کسانی‌که مهم نیستند

کرامت ذاتی خود را حفظ کنید و همیشه با خودتان روراست باشید. به دیگران اجازه ندهید شخصیت و آینده شما را تعیین کنند. شما باید خودتان برای خودتان تصمیم بگیرید. همیشه در زندگی ما افرادی هستند که برخی کارهای ما را تایید نمی‌کنند. ظاهر شما، نحوه برخوردتان، سبک زندگی‌تان، رشته تحصیلی‌تان… همه این امور ممکن است در نظر برخی خوب و در نظر برخی دیگر بد جلوه کند. اما واقعیت این است که اکثر این نظرها هیچ اهمیتی ندارد

سمبل ماه شهریور

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برای متولدین شهریور

 خوشبختی در مادیات نیست

شما هر چقدر هم که پول داشته باشید و هر چقدر هم خرید کنید، باز هم برای احساس خوشبختی کافی نخواهد بود! مادیات هیچگاه برای خوشبخت کردن هیچ کس کافی نیستند. درست است که پول جز ضروریات زندگی است، اما واقعیت این است که بسیاری از امور موثر در خوشبختی با پول قابل به دست آوردن نیستند! ثروتمندان واقعی کسانی نیستند که حساب‌های بانکی‌شان پر از پول است. ثروت‌های واقعی در زندگی چیزی جز دوستان خوب و خانواده خوب نیست. در اغلب موارد، چیزهای کوچک در زندگی هستند که ما را خوشحال می‌کنند و احساس خوشبخت بودن را برای ما به ارمغان می‌آورند

سمبل ماه مهر

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برای متولدین مهر

آشپزی چند غذای غیرمعمول را یاد بگیرید

فرقی نداره دختر یا پسر باشین. یادگرفتن آشپزی همیشه بدردتون میخوره.

یاد گرفتن درست کردن یک غذای خوب هم به سادگی جست و جوی “طرز تهیه ی یک غذای خوشمزه” توی موتور جست و جوی محبوب تون هست.

سمبل ماه آبان

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برای متولدین آبان

یک زندگی راحت و بدون دغدغه

زندگی سخت است. اما شما سخت‌ترهستید. مواجهه با ترس‌ها و واهمه‌ها در زندگی شما را شجاع‌تر می‌کند. اشتباهات و شکسته شدن هرازگاهی دل شما، شما را خردمندترمی‌کند. گاهی اوقات امور باید اشتباه پیش بروند تا نهایتا مسیر صحیح را پیدا کنند. گاه شما باید از بدترین‌ها عبور کنید تا به بهترین‌ها دست پیدا کنید.

سمبل ماه آذر

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برای متولدین آذر

گذشته‌ای که دیگر وجود ندارد

شما در حال تغییر هستید. دنیای اطراف شما نیز در حال تغییر است. اگر امری در گذشته برای شما خوب و مثبت تلقی می‌شده است، این به این معنا نیست که الان نیز همینطور است. این امر می‌تواند یک عادت، یک شغل، یک رابطه و خیلی چیزهای دیگر باشد. رها کردن گذشته همیشه به معنای ضعف شما نیست. اتفاقا برعکس در برخی موارد این رها کردن به معنای قدرت شما برای تغییر و تکامل است.

سمبل ماه دی

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برای متولدین دی

به ظاهر اهمیت بدهید

به قیافه ی خودتون برسید و خوش تیپ باشید ،خوش تیپ بودن خیلی مهمه. برای خوش تیپ بودن لازم نیست مدل موی عجیبی برای خودتون درست کنید یا آرایش و لباس غیرمتعارفی بسازین! همین که لباستون تر و تمیز و مرتب باشه، به ظاهرتون رسیده باشین و یه لبخند زیبا هم چاشنی کار کنین، خوش تیپ هستین!

سمبل ماه بهمن

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برای متولدین بهمن

برای دو هفته بدون اینترنت زندگی کنید!

برای بعضی های شاید این موضوع یک کابوس باشه… ولی جدای از خنده، واقعا باید به این مسئله فکر کنین. سعی کنید به سیستم وابسته نباشین. بتونید بدون اینترنت و (حتی تکنولوژی های دیگه) زندگی کنین. توی این مدت می تونید تجربه های خیلی جدیدی کسب کنین و یه مقداری از غار تنهایی(به تعبیر برخی از دوستان) بیرون بیاید.

سمبل ماه اسفند

فال روزانه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برای متولدین اسفند

چهره ی موجه و قابل اعتمادی شوید

برای اینکه چهره ی موجهی باشید، باید طرز برخوردتون با دیگران رو درست کنید. نشون بدید که دیگران می تونن به شما اعتماد کنن. داشتن این چهره توی جوونی خیلی مهمه، چراکه ارائه ی پیشنهاد انجام خیلی کارها به شما در دوره ی جوانی، بعد از دیدن چهره ی موجه شما انجام میشه.هر قدر تعداد بیشتری از این تجربیات رو داشته باشین، احساس بهتری از سن جوونی تون خواهید داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها