مردی که ۷۰ سال بدون گواهینامه رانندگی کرد!

ناتینگهام شایر: مردی بیش از 70 سال بدون بیمه نامه و گواهینامه در بریتانیا رانندگی کرد به گفته ماموران، این پیرمرد 84 ساله مدعی شد که از 12 سالگی رانندگی می کرده است.

مردی که ۷۰ سال بدون گواهینامه رانندگی کرد!

 

مردی که ۷۰ سال بدون گواهینامه رانندگی کرد

به گفته پلیس ناتینگهام ، مردی که توسط ماموران دستگیر شد، گفته است که بیش از 70 سال بدون گواهینامه یا بیمه رانندگی کرده است.

بدون گواهینامه

 پلیس Bulwell، Rise Park و Highbury Vale گفت که راننده ادعا می کند که از سن 12 سالگی بدون مدرک رانندگی می کرده است.

 

 این مرد که در حال رانندگی یک MINI بوده، روز چهارشنبه توسط ماموران گشت زنی در نزدیکی یک تسکو اکسترا Tesco Extra در بولول Bulwell، ناتینگهام ‌شایر، دستگیر شد.

 

 این نیرو اضافه کرد که راننده در سال 1938 متولد شد و قبلا هرگز توسط پلیس متوقف نشده بود.

 

 پلیس در پستی در فیس بوک خود گفت: "ما نمی توانیم کاملاً باور کنیم که چه اتفاقی افتاده است... زیرا راننده که متولد 1938 است، گفته که از 12 سالگی بدون گواهینامه و بدون بیمه رانندگی کرده است (بله دوازده ) ساله... و به نوعی موفق شده بود که‌هیچوقت توسط پلیس متوقف نشود.

 

"خوشبختانه وی هرگز تصادف نکرده در حالی که بیمه نبود، هرگز باعث ضرر مالی و مجروح شدن کسی نشده است

 

قرار است این مرد به خاطر نداشتن گواهینامه رانندگی و بیمه محاکمه شود.

 

پلیس گفته است "ما به مردم این اطمینان خاطر را می‌دهیم که به طور منظم در حال گشت زنی هستیم، از خودروهای دوربین دار استفاده می‌کنیم و با رانندگانی که در جاده‌ها مرتکب تخلف می‌شوند برخورد می‌کنیم."

 

پلیس میگوید؛ "با توجه به افزایش تعداد دوربین های ANPR در ناتینگهام، حتی در سفرهای کوچک، احتمال دارد با دوربین برخورد کنید، بنابراین مطمئن شوید که اسنادتان مرتب هستند... زیرا یک روز به سراغ شما خواهند آمد."

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها