پیشنهاد جذاب هدیه روز مادر

اگر هنوز برای هدیه روز مادر فکری نکرده‌اید و مردد هستید باید چه کار کنید، ما در این مطلب برای شما پیشنهادات متفاوتی داریم. پیشنهاداتی که در دقیقه ۹۰ می‌تواند مادرتان را شاد کند. با ما همراه شوید.

پیشنهاد جذاب هدیه روز مادر

هدیه شاعرانه

اگر ذوق شعر گفتن دارید می‌توانید برای مادرتان شعر بگویید. خواندن شعری که به صورت اختصاصی برای خود فرد سروده شده باشد بسیار لذت بخش است. می‌توانید شعر یا نوشته‌تان را با یک کارت پستال یا کتاب به مادرتان هدیه دهید. البته اگر مادرتان اهل مطالعه است، چه بهتر می‌شد که نسخه‌ای از کتاب مورد علاقه‌اش با امضای نویسنده محبوبش به او هدیه بدهید.

کاشت یک درخت

کاشتن یک درخت نه تنها هدیه خوبی برای مادرتان که کمک به طبیعت هم هست. دختر را به اسم مادرتان بکارید و به انتخاب خودتان نگهداری از آن را به مادرتان بسپارید یا خودتان انجام دهید. به این صورت همیشه آن درخت نماد عشق و محبت شما به مادرتان خواهد بود.

هنرتان را رو کنید

اگر هنر خاصی دارید؛ مثلا عکاسی، گرافیک، نقاشی و یا نوازندگی، برای مادرتان یک کار اختصاصی کنید. دیدن هنر شما آن هم به صورت اختصاصی برای مادرتان و زمانی که برایش گذاشته‌اید، بسیار او را خوشحال خواهد کرد.

قاب عکس با چهره مادرتان

می‌توانید عکسی از چهره مادرتان یا یک عکس خانوادگی را به شکل پازل، نقاشی یا یک طرح هنری آماده کنید و به او هدیه بدهید. اگر طراحی بلدی، طرحی از او را روی کاغذ بکشید.

دورهمی خانوادگی

معمولا مادرها از دورهمی‌های خانوادگی بسیار لذت می‌برند. به خصوص اینکه در حال حاضر این دورهمی‌ها بسیار کم شده است. پس ترتیب یک دورهمی با خواهرها و برادرها را بدهید یا آشنایانتان را یک جا جمع کنید و یک شب خانوادگی زیبا برای مادرتان بسازید.

بلیت سفر

خرید بلیت سفر دو نفره برای پدر یا مادرتان، یا خرید بلیت کنسرت خواننده مورد علاقه یا حتی یک تئاتر (اگر مادرتان به آن علاقه‌مند است) هم می‌تواند یک گزینه خوب برای هدیه روز مادر باشد. می‌توانید مادرتان را در این شب خاص به رستوران ببرید یا از بیرون غذا سفارش دهید یا خودتان بپزید. در هر صورت نباید اجازه دهید مادرتان در این شب دست به سیاه و سفید بزند.

منبع: دنیاک
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها