اصولگرایان به تنظیمات کارخانه برگشتند

احمد مسعود شیر فرزند احمدشاه مسعود گفت: درخواست کمک نظامی من را رد کردند و حالا تانک‌ها و هلی‌کوپترهای آمریکایی به دست طالبان افتاده است

حجم ویدیو: 5.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39

طالبان و غافلگیری اصولگرایان 

شرق نوشت:

گزارشگر صداوسیما هیچ اشاره‌ای به معلق‌بودن حضور زنان در محل کار و اخبار و تصاویر جسته‌وگریخته از برخوردهای طالبان با مخالفانشان مخابره نکرده است.

رسانه ملی در حالی به فرزند احمد مسعود تریبون نمی‌دهد و تمایلی به پخش اخبار دره پنجشیر ندارد که به سخنگوی طالبان تریبون می‌دهد. 

علی‌اکبر رائفی‌پور، تئوریسین جبهه پایداری هم از مردم افغانستان خواست تا در مقابل طالبان مقاومت نکنند. او اخیرا گفته بود که طالبان کسی را با این عنوان که شیعه است مطلقا نمی‌کشد و تا به حال یک پرچم امام حسین آتش نزده‌اند. 

گویا اخیرا هم توییتی منتشر شد مبنی بر اینکه احمد مسعود با صهیونیست‌ها مراوده دارد و این توییت از سوی برخی حامیان جریان اصولگرایی بازنشر شد. 

محمدحسین جعفریان از اعضای گروه روایت فتح و یاران شهید آوینی و رایزن سابق فرهنگی ایران در مزارشریف چند شب قبل در واکنش به این توییت و درباره خط تخریب فرزند احمد‌شاه مسعود گفت: ۲۱ سال است خانواده احمد‌شاه مسعود در ایران است. این آدم وصیت کرده و گفته اگر من شهید شدم، خانواده من حق ندارند در هیچ کجای جهان زندگی کنند اگر داخل افغانستان نبودند، مگر در ایران. 

آدمی که موی دماغ طالب است، کیست؟ احمد مسعود. دارند پسر احمد‌شاه مسعود را بی‌آبرو می‌کنند تا اینکه از طالب طرفداری کنند، از داخل ایران به فرزند احمد‌شاه مسعود تهمت زدند که صهیونیست است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها