نیروی انتظامی همه جاده ها را می بندد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: در ممنوعیت تردد نیروهای انتظامی جاده ها را خواهد بست و مانند محدودیت های قبلی فقط افراد خاطی جریمه نمیشوند. عزاداری در فضای بسته ممنوع است و دسته روی نخواهیم داشت.

حجم ویدیو: 7.03M | مدت زمان ویدیو: 00:03:47

تشریح ممنوعیت‌های تردد دوهفته‌ای از سوی پلیس راهور

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور، از ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۰ این ممنوعیت‌ها در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال خواهد شد و تا پایان روز جمعه پنجم شهریورماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

کنترل‌های فیزیکی و سیستمی توسط همکاران بنده در تمامی محورها صورت خواهد پذیرفت.

بر اساس قانون هرگونه تخلف در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد و تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است و ۲۰۰ هزار تومان خودروهایی که قانون را رعایت نکنند جریمه خواهند شد و همچنین هر خودرو در طول شبانه روز، یک‌بار جریمه خواهد شد.

تردد بار مسافر مجاز است، اما ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر باید یک سوم باشد.

خروج تمامی خودروها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی‌های غیر بومی به شهرهای دیگر ممنوع است و این موضوع به صورت استانی کنترل خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه خروج و ورود پلاک‌های غیربومی را نخواهیم داد.

خودروهای غیر بومی نیز که در شهرهای مقصد حضور دارند بایستی ظرف ۲۴ ساعت آینده این شهرها را ترک کنند و در صورت عبور از کمربندی استان‌های قرمز و یا نارنجی مشمول جریمه نخواهند شد./ مهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها