بیشترین حجم خروج سرمایه از محصولات مرتبط با بیت‌کوین رخ داد

خروج سرمایه از بازار رمزارزها به چهار هفته رسید و بیشترین حجم خروج سرمایه در بازار مرتبط با بیت کوین¬ها تا کنون به ثبت رسانده است.

بیشترین حجم خروج سرمایه از محصولات مرتبط با بیت‌کوین رخ داد

به گزارش رویترز، داده‌های شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتالی کوین‌شیر نشان داد صندوق‌های رمزارزها و محصولات سرمایه‌گذاری در آنها برای چهارمین هفته متوالی شاهد خروج سرمایه بوده‌اند که همین امر بیشترین حجم خروج سرمایه از محصولات مرتبط با بیت‌کوین  را ثبت کرده است.

خروج سرمایه از کل بازار رمزارزها به ۱۹.۵ میلیون دلار در هفته منتهی به ۳۰ جولای رسید این در حالی است که از بازار بیت‌کوین ۱۹.۷ میلیون دلار خارج شده بود. علت این امر نیز ورود سرمایه به سایر بازار­ها همچون بازارهای ریپل و پولکا دات است.

جیمز باترفیل، استراتژیست سرمایه‌گذاری کوین‌شیر، می‌گوید: خروج سرمایه از بازار بیت‌کوین علی‌رغم ریکاوری قیمت این رمزارز در روزهای اخیر رخ داده است که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران از بالا آمدن قیمت‌ها استفاده کرده تا با فروش بیت‌کوین به سود بیشتری دست پیدا کنند.

در گزارش این پایگاه آمده است: در اواسط ماه می، روند نزولی قیمت رمزارزها باعث خروج ۲۹۵ میلیون دلار سرمایه از این بازار شد که این معادل ۱ درصد کل دارایی‌های تحت مدیریت در این بازار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها