جهت دریافت اینترنت هدیه رایتل اینجا کلیک کنید

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در طرح «هدیه فرهیختگان» به مشترکین خود ۵۰ گیگابایت اینترنت همراه هدیه می‌دهد. مشترکین رایتل، تا پایان سال ۹۹ برای استفاده از این طرح فرصت دارند.

جهت دریافت اینترنت هدیه رایتل اینجا کلیک کنید

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در طرح «هدیه فرهیختگان» به مشترکین خود ۵۰ گیگابایت اینترنت همراه هدیه می‌دهد. مشترکین رایتل، تا پایان سال ۹۹ برای استفاده از این طرح فرصت دارند. آنها برای فعال‌سازی این طرح، باید با وارد کردن کد دریافتی از طریق وبگاه رایتل یا پیامک، بسته هدیه خود را فعال کنند.

بنابه اعلام روابط‌عمومی این اپراتور، غیررایتلی‌ها نیز می‌توانند ابتدا از طریق وب‌سایت رایتل ، پیامک رایکد را دریافت کنند و نسبت به ثبت‌نام و دریافت سیم‌کارت رایگان اقدام کنند، سپس این طرح را فعال کنند. لازم به ذکر است که رایکدها و کد تحت عنوان ارغوان برای مشترکین رایتل، تا ۲۹ اسفندماه ۹۹ اعتبار دارند.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل وابسته به سازمان تامین اجتماعی، سومین اپراتور تلفن همراه کشور است که از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت کرده است و پیش از این هم با آغاز بحران شیوع کرونا در کشور و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی، رایتل اقدام به رایگان‌کردن تماس‌های درون‌شبکه کرد.

 

منبع: کاما پرس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها