رقیب پژو ۲۰۶ وارد بازار شد+عکس

با عرضه ام وی ام ۳۱۵ پلاس جدید به مشتریان، سروکله این خودرو در بازار هم پیدا شده و معاملات این خودرو در بازار به جریان افتاده است. این خودرو در نمایندگی‌های رسمی مدیران خودرو به قیمت ۲۹۰میلیون تومان فروخته می‌شود، درحالی که برای خرید این خودرو در بازار قیمت در محدوده ۳۱۵میلیون تومان برای فروش اعلام می‌شود.

رقیب پژو ۲۰۶ وارد بازار شد+عکس

به گزارش مستقل آنلاین با عرضه ام وی ام ۳۱۵ پلاس جدید به مشتریان، سروکله این خودرو در بازار هم پیدا شده و معاملات این خودرو در بازار به جریان افتاده است. این خودرو در نمایندگی‌های رسمی مدیران خودرو به قیمت ۲۹۰میلیون تومان فروخته می‌شود، درحالی که برای خرید این خودرو در بازار قیمت در محدوده ۳۱۵میلیون تومان برای فروش اعلام می‌شود.

ام وی ام ۳۱۵ سال هاست که در بازار ایران حضور دارد و به نوعی در حد فاصل پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ و به عنوان رقیبی چینی برای این هاچ بک جوان پسند محسوب می‌شود، اما عدم عرضه این خودرو با گیربکس اتوماتیک همواره به عنوان پاشنه آشیل MVM ۳۱۵ مطرح بوده است، ولی در سال ۹۹ سرانجام شاهد عرضه MVM ۳۱۵ اتوماتیک پلاس خواهیم بود.

در بخش داخلی خودرو به طور کلی تغییر کرده و داشبورد کاملا مشابه مدل جذاب MVM X۲۲ طراحی شده است، در مجموع خودرو جذاب‌تر شده که حثی مثبت را القاء می‌کند. همچنین خودرو به لحاظ ایمنی ارتقاء یافته و مجهز به سیستم ایی اس پی (کنترل پایداری الکترونیکی) است که در مقایسه با رقبا هم سطح یک برتری فناوری قابل توجه محسوب می‌شود.

MVM ۳۱۵ اتوماتیک از نظر مشخصات پیشرانه با سایر خودرو‌های ۱.۵ لیتری فاقد توربو مدیران خودرو مشابهت دارد و با توان ۱۰۵ اسب بخار راهی بازار می‌شود. در واقع مشخصات موتور و گیربکس ۳۱۵ اتوماتیک از تشابه کاملی با MVM X۲۲ برخوردار است.

همچنین مدل جدید MVM ۳۱۵ با گیربکس اتومات عرضه می‌شود که بسیار مورد تقاضای بازار می‌باشد، با این حساب این خودرو موفقیت مدل‌های قبلی MVM ۳۱۵ را تکرار خواهد نمود و به زودی شرکت مدیران خودرو اطلاعات جامع و کاملتری را راجبع این خودرو منتشر خواهد نمود.

ام وی ام ۳۱۵ اتوماتیک پلاس

از حیث آپشن‌های رفاهی این خودرو دارای تجهیزاتی همچون سانروف، سیستم راهیاب ماهواره ایی (جی پی اس) و همچنین به لحاظ ایمنی مجهز به سیستم ایی اس پی (کنترل پایداری الکتریکی) است و بالاترین رده تجهیزاتی را در میان هاچ بک‌های اتوماتیک مونتاژی در کشور ارائه می‌دهد.

ام۲

قیمت ام وی ام ۳۱۵ اتوماتیک

مدیران خودرو در شرایط فروش تابستانی خود (تابستان ۹۹) قیمت قابل توجه ۲۹۰ میلیون تومانی را برای ام وی ام ۳۱۵ اتوماتیک در نظر گرفته است. البته امکان پیش پرداخت ۴۵ درصدی و قسط بندی ۵۵ درصد از رقم مذکور نیز برای علاقه‌مندان به خرید این خودرو وجود دارد. سود تسهیلات ۲۱ درصدی در کنار سود انصراف ۱۲ درصدی به همراه چک تضمین به مبلغ ۱۲۰ درصد تسهیلات برای بهره‌مندی از شرایط فروش اقساطی مورد نیاز است.

ام وی ام ۳۱۵ برای نخستین بار در سال ۹۱ در ایران به تولید رسید. سپس در سال ۹۳ نسخه صندوقدار آن و در سال ۹۴ نیز نسخه هاچ بک، نخستین فیس لیفت خود را پشت سرگذاشتند و مدیران خودرو تولید انبوه آنها را با نام ۳۱۵ نیو (۳۱۵new) ادامه داد.

هرچند که استقبال کم مشتریان از ۳۱۵ صندوقدار باعث توقف تولیدش در سال ۹۵ شد، اما مدیران خودرو با اضافه کردن آپشن‌هایی جدید توانست بازار ۳۱۵ هاچبک را همچنان گرم نگه دارد. حالا نیز مدیران خودرو با سومین فیس لیفت ام وی ام ۳۱۵، که با نام جدید ۳۱۵ پلاس شناخته می‌شود، می‌خواهد خانواده پژو ۲۰۶ را کنار بزند و رقابت مستقیم آن را با پژو ۲۰۷ ایران خودرو، شروع کند.

ام وی ام ۳۱۵ پلاس در حقیقت نسخه فیس‌لیفت ام وی ام ۳۱۵ محسوب می‌شود و با بهره‌گیری از برخی بهینه‌سازی‌های ظاهری، چهره ام وی ام ۳۱۵ پلاس جذاب‌تر و گیراتر از همیشه شده است. اضافه شدن نوار‌های دی‌لایت در قسمت زیرین سپر، طراحی مجدد آینه‌ها، رینگ‌های جدید و گرافیک جدید چراغ‌های عقب بخشی از این تغییرات هستند.

نمای داخلی ام وی ام ۳۱۵ پلاس تغییرات و بهینه‌سازی‌های بیشتری را نسبت به نمای خارجی تجربه کرده است. فضای داخلی نمونه فیس‌لیفت ام وی ام ۳۱۵ کاملا شبیه به ام وی ام X۲۲ طراحی شده و اکنون با استفاده از تریم داخلی مشکی – نارنجی، فضای داخلی دوست داشتنی برای سرنشینان فراهم آمده است.

قوای فنی ام وی ام ۳۱۵ پلاس نیز تغییراتی را تجربه کرده است، جایی‌که جعبه دنده دستی پنج سرعته جای خود را به گیربکس اتوماتیک چهار سرعته داده است. پیشرانه خودرو هیچ تغییری نداشته و همچنان از نوع ۱/۵ لیتری تنفس طبیعی است که می‌تواند حداکثر ۱۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

امکانات ام وی ام ۳۱۵ پلاس

امکانات ام وی ام ۳۱۵ پلاس نیز قابل توجه هستند. علاوه بر آن افزوده شدن سیستم کنترل پایداری به این خودرو را می‌توان گامی مثبت از مدیران خودرو دانست که باعث افزایش ایمنی خودرو شده است.

از جمله امکانات دیگر ام وی ام ۳۱۵ پلاس می‌توان به مواردی همچون: سانروف، نمایشگر لمسی، سنسور پارک عقب به همراه دوربین، دی لایت، تریم چرمی، سنسور نور، سامانه نشان دهنده فشار باد لاستیک، فرمان برقی، کروز کنترل و رینگ آلومینیومی اشاره کرد.

درحال‌حاضر این خودرو در نمایندگی رسمی ۲۹۰میلیون و در بازار حدود ۳۱۵میلیون تومان قیمت دارد.

 
منبع: برترین ها
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها