آمار کرونا در ایران پنجشنبه 23 مرداد

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.

آمار کرونا در ایران پنجشنبه 23 مرداد

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین ، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۴۶ نفر از آنها بستری شدند.

او با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۶ هزار و ۳۲۴ نفر رسید؛ گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۶ هزار و ۳۲۴ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۱۶۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۳۹۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۲میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری با اشاره به اینکه استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند، بیان کرد: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها