زمان آغاز ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید

ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی ۹۹ از امروز آغاز شد.

زمان آغاز ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با ثبت نام و انتخاب رشته سری دوم و اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۹۹/۰۳/۱۱ و ۹۹/۰۳/۱۸ در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ و انتشار دفترچه راهنمای آزمون مذکور در تاریخ ۹۹/۰۳/۱۱، ضمن اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون مذکور بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان آزمون فوق که در بازه زمانی تعیین شده (از تاریخ ۹۹/۰۳/۱۱ لغایت ۹۹/۰۳/۲۱) نتوانستند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت، امکان مجددی برای ثبت‌نام در آزمون مذکور از امروز ( چهارشنبه ۹۹/۰۴/۱۸) تا پایان روز یکشنبه ۹۹/۰۴/۲۲ در نظر گرفته شده است.

بر این اساس، داوطلبان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین اصلاحات اعلام شده در این اطلاعیه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها