عکس واطلاعات گلکسی فولد ۲ فاش شد

اخبار جدیدی از شرکت سامسونگ منتشر شده که جزئیات بیشتری از مشخصات گلکسی فولد ۲ را افشا می‌کند.

عکس واطلاعات گلکسی فولد ۲ فاش شد

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در حال آماده شدن برای مراسم رونمایی از محصولات ۲۰۲۰ خود است. این مراسم قرار است به دلیل شرایط حال حاضر جهان به صورت آنلاین برگزار شود. سال‌های گذشته، شرکت سامسونگ در مراسم Unpacked خود تنها از گوشی‌های نوت رونمایی کرده بود، اما امسال به نظر می‌رسد این مراسم یک رویداد ترکیبی باشد که علاوه بر گوشی‌های خانواده Note 20، محصولات دیگر سامسونگ هم معرفی شوند.

یکی از گوشی‌های مورد انتظار برای رونمایی در مراسم Unpacked پنجم اوت سامسونگ، Galaxy Fold 2 خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود نمایشگر این گوشی هوشمند تاشو در حالت باز شده، ۷.۷ اینچ و هنگام بسته شدن، ۶.۲۳ اینچ باشد. انتقاد اصلی نسبت به Galaxy Fold این بود که لمس این نمایشگر در هنگام بسته بودن، کار نمی‌کرد.

بر اساس گزارش MySmartPrice، سامسونگ Galaxy Fold 2 از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این فناوری پیش از این، روی گوشی‌های Galaxy S20 مورد استفاده قرار گرفته بود. شارژر مورد استفاده در نسل Galaxy S20 قادر است باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی Galaxy S20 Ultra را در کمتر از یک ساعت شارژ کند. بنابراین، این یک پیشرفت بسیار خوشایند برای صاحبان آینده Galaxy Fold 2 است.

افشای اطلاعات جدید درباره Galaxy Fold 2

با وجود به‌روزرسانی‌ها و مشخصات مهیجی که برای Galaxy Fold 2 در نظر گرفته شده، آخرین شایعات درباره قیمت این دستگاه حاکی از آن است که افراد علاقمند باید ۲ هزار و ۲۰۰ یورو برای خرید تلفن هوشمند مذکور هزینه کنند. درست است که این مطلب هنوز در حد شایعه است، اما به نظر می‌رسد افشاکنندگان به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که این مبلغ، قیمت مصوب برای فروش Galaxy Fold 2 خواهد بود و پایین‌تر نخواهد آمد.

علاوه بر این اخبار، شنیده می‌شود که با توجه به گسترش ویروس کرونا در جهان و پیشروی سریع آن، عرضه Galaxy Fold 2 به تعویق خواهد افتاد و تا پاییز امسال در هیچ بازاری عرضه نمی‌شود. این تعویق در مورد iPhone 12 هم صدق می‌کند و به نظر می‌رسد فعلا خبری از گوشی جدید این دو شرکت بزرگ نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها