سریع‌ترین میان‌رده هوآوی را بشناسید

جدیدترین نتایج منتشر شده از رقابت گوشی Honor X10 Max 5G با سه رقیب میان‌رده خود اطلاعات جالبی در اختیار ما قرار می‌دهد.

 سریع‌ترین میان‌رده هوآوی را بشناسید

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی جدید آنر با نام Honor X10 Max 5G برای رونمایی رسمی در نیمه دوم هفته آتی برنامه‌ریزی شده است. این دستگاه موفق به پشت سر گذاشتن آزمایش‌های سایت TENAA نیز شده و ما منتظریم آن را به طور کامل مشاهده کنیم. اما چند روز قبل از عرضه، بعضی از اطلاعات اصلی این تلفن هوشمند در سایت Geekbench منتشر شده است.

اطلاعات به دست آمده از نتایج بنچمارک انجام شده به ما جزئیاتی از مشخصات پردازنده این دستگاه ارائه می‌دهد. در واقع می‌توان با این اطلاعات مقایسه‌ای از شیوه عملکرد پردازنده این دستگاه 5G با تراشه Dimensity 800 در مقابل آن چه رقبای میان‌رده‌اش ارائه می‌دهد، انجام داد.

نتیجه بنچمارک Honor X10 Max 5G

این دستگاه در آزمایش تک‌هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۵۳۹ شده که آن را کمی پایین‌تر از Moto Edge و LG Velvet مجهز به اسنپدراگون 765G قرار می‌دهد. هر دو دستگاه‌ در این بخش از آزمایش موفق به کسب امتیاز ۵۸۶ شدند. دستگاه دیگری که در این رقابت حضور داشت گلکسی A51 5G است که با استفاده از تراشه اگزینوس ۹۸۰ موفق به کسب امتیاز ۶۷۷ در بخش تک‌هسته‌ای شد. اما آزمایش چندهسته‌ای مکانی است که گوشی آنر خودی نشان می‌دهد. امتیاز ثبت شده توسط دستگاه Honor X10 Max 5G در این بخش به مراتب بیشتر از سه گوشی یاد شده است.

در ادامه می‌توانید نتایج آزمایش بنچمارک را مشاهده کنید:

آیا Honor X10 Max 5G سریع‌ترین گوشی 5G میان‌رده است؟

مشخصات گوشی جدید آنر

گوشی Honor 10X Max 5G یک دستگاه 'Max' واقعی است. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۷.۰۹ اینچی است و وزن آن تنها یک گرم بیشتر از آیفون ۲۲۶ گرمی اپل است. از دیگر مشخصات به دست آمده این دستگاه می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با توانایی شارژ ۲۲.۵ واتی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و خدمات اندروید ۱۰ محروم از Google Play Services اشاره کرد. گوشی Honor X10 Max 5G در تاریخ ۲ ژوئیه رسمی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها