آخرین جزئیات از طرح ترافیک خبرنگاری

مناف هاشمی درباره طرح ترافیک خبرنگاران و قرار داد روز گذشته خرید اتوبوس توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از طرح ترافیک خبرنگاری

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که در صحن شورای شهر تهران حاضر شده بود در جمع خبرنگاران با اشاره به قرار داد منعقد شده بین شهرداری تهران و یک شرکت خودرو ساز جهت خرید ۸۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس گفت: برخی از خبرنگاران نسبت به نبود خودرو در این برنامه گلایه‌داشتند که باید اعلام کنم هماهنگی‌ها از سوی دفتر شهردار تهران انجام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: قرار داد منعقد شده دیروز جهت تامین ۸۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس بود که ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و ۳۰۰ دستگاه دیگر مینی بوس است.

هاشمی ادامه داد: قرار داد منعقد شده تا پایان سال است که اول ماه آینده تحویل داده می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که ارزش ریالی قرار داد فی ما بین چه مبلغی است گفت: ارزش ریالی قرار داد ۴۰۰ میلیارد تومان است بخشی از آن به عنوان پیش پرداخت از سوی شهرداری تهران به شرکت خودرو ساز پرداخت می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تصویب اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی پایتخت گفت: به دلیل اختلاف‌ها در حوزه نظام پرداخت بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شورا نظام یکپارچه را مطرح کرد تا ارایه تسهیلات برای بازنشستگان، خانواده‌های شهدا، اعضای کمیته امداد و کارت منزلت اقشار خاص چهار چوب پیدا کند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت کارت بلیت و طرح ترافیک خبرنگاران به چه شکل است گفت: سهمیه‌ها مشخص شده  و‌این سهمیه به رسانه‌ها اعلام شده است و هر رسانه‌ای که اعتراض دارد، اعتراض آن‌ها مجدد رسیدگی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها