شرایط دریافت وام 12 میلیونی حمایتی

معاون اول رئیس‌جمهوری از پرداخت وام ۱۲ میلیون تومانی به ازای هر نفر نیروی انسانی بیمه شده فعال در فناوری اطلاعات خبر داد.

شرایط دریافت  وام 12 میلیونی حمایتی

وام 12 میلیونی مشخص شد . جزئیات ثبت نام و نحوه دریافت وام 12 میلیونی مشخص شد . جزئیات دقیق پرداخت وام 12 میلیونی را  معاون اول  رییس جمهور مشخص کرد . در ادامه به جزئیات دقیق  وام 12 میلیونی  می پردازیم .  اسحاق جهانگیری با حضور در وزارت ارتباطات به مناسبت روز جهانی ارتباطات اظهار کرد: شیوع کرونا امروزه  مشکلات  فراوانی را برای اقدامات جاری کشور ایجاد کرده، اما با تکیه بر دیجیتال شدن و افزایش کانال ارتباطی و آموزش در بستر  فضای مجازی  بدون وقفه ادامه یافت

معاون اول رئیس‌جمهوری تصریح کرد: مشکلات و وقفه در آموزش با کمک  فناوری اطلاعات  مرتفع شده است و درحال‌حاضر برای افزایش سطح دسترسی خانواده‌هایی که برای استفاده از آموزش‌های مجازی دچار محرومیت هستد، اقداملتی در دست اجرا است.

 

وی افزود: در ایام کرونا می‌توان گفت وزارت ارتباطات لنگرگاه مناسبی برای تسریع بسیاری از اقدامات بود و حتی نیاز است  بودجه  این وزارت خانه را صدبرابر کرد.

جهانگیری بیان کرد: ارائه خدمات اینترنتی و توسعه شبکه در روستا‌ها اقدام قابل تحسین از وزارت ارتباطات است از سوی دیگر نباید تنها به ارسال یک ماهوار اکتفا کرد بلکه باید هدف‌های بزرگتری را دنبال کرد.

 

معاون اول رئیس‌جمهوری بیان کرد: مشکلی برای تامین  ارز  مورد نیاز در بخش‌ای تی وجود ندارد و تدابیری مناسبی برای این بخش تدوین شده است.

 

وی افزود: با توجه به اثرات منفی کرونا بر فعالیت‌های در فضای مجازی به ازای هر نفر از  نیروی انسانی  بیمه شده وام ۱۲ میلیون تومانی در نظرگرفته شده است.

 

جهانگیری تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات برای حل مشکلات فعالان این حوزه کافی نیست، اما می‌توان بخشی از هزینه‌ها را جبران کند.

 

وی افزود: به دنبال پرداخت این تسهیلات طی یک ماه آینده به فعالان این حوزه هستیم.

معاون اول رئیس‌جمهوری بیان کرد: بیماری کرونا پدیده جهانی و فراگیر است که نیاز به تصمیمات جدید و اتخاذ راهبرد‌های  سیاسی و اقتصادی  است.

وی تصریح کرد: بنا به امار‌های موجود اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتباطات و  فناوری  در این  دولت  بی‌سابقه بوده و باید به فکر توسعه بیشتر در زمینه فناوری‌های جدید باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها